۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۶
کد خبر: 81625119
T T
۰ نفر
خلق حداكثر ارزش افزوده براي مشتريان رسالت اصلي بانك صادرات است

تهران - ايرنا - مديرعامل بانك صادرات ايران، مشتري مداري و خدمت رساني حداكثري به آحاد جامعه از سوي اين بانك را مورد تاكيد قرار داد و گفت: خلق حداكثر ارزش افزوده براي مشتريان رسالت اصلي اين بانك است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي بانك صادرات، اسماعيل لله گاني با اشاره به جايگاه مشتريان بعنوان ارزشمندترين دارايي بانك، افزود: بانك صادرات برنامه و سياست هاي خود را با هدف خلق حداكثر ارزش افزوده براي مشتريان تنظيم و به اجرا خواهد گذاشت.

وي افزود: كسب اعتماد و اطمينان بيشتر مشتريان از اهداف اين بانك است و در اين خصوص تلاش خواهد شد تا كليه امكانات و قابليت هاي بانك در جهت پاسخ به نياز هاي مشتريان بكار گرفته شود.

لله گاني با اشاره به تدوين بسته سياست اعتباري در اين بانك، گفت: براي نخستين بار تمام دستورالعملهاي اعتباري به صورت يك مجلد در اختيار تمام همكاران قرار گرفته است.

مديرعامل بانك صادرات ايران با تاكيد بر اينكه دستورالعمل هاي اين بانك در معرض ديد مشتريان قرار خواهد گرفت، افزود: مشتريان بايستي بتوانند بدون واسطه و از راههاي قانوني و با شفافيت كامل از تسهيلات بانك استفاده كنند.

وي ادامه داد: بانك يادشده براي تجهيز زيرساختهاي فناوري اطلاعات و تسريع و توسعه خدمات الكترونيكي و بانكداري مجازي خود سرمايه گذاري عظيمي انجام داده تا مشتريان در سريع ترين زمان ممكن از خدمات بانك استفاده كنند.

مديرعامل بانك صادرات ايران با اشاره به محاسن توسعه خدمات الكترونيكي و بانكداري مجازي، گفت: از اين طريق هزينه هاي اجتماعي اياب و ذهاب و زيست محيطي، مصرف كاغذ، ترافيك و هزينه هاي زمان به طور چشمگيري كاهش خواهد يافت.

لله گاني درادامه، شلوغي و تجميع فعاليت ها در شعب را از جمله مشكلات بانك ها دانست و با تاكيد بر اينكه اين مشكل تنها با توسعه بانكداري الكترونيكي رفع خواهد شد، گفت: بانك صادرات در تلاش است تا با بسترسازي در زمينه بانكداري نوين ميزان مراجعات مشتريان به شعب را كاهش دهد.

وي اضافه كرد: دوران گذار از بانكداري سنتي به الكترونيكي سپري شده و اكنون ٧٥ درصد فعاليت هاي بانكي در بستر بانكداري الكترونيكي انجام مي شود بر اين اساس برنامه توسعه بانكداري مجازي از اولويت هاي اين بانك است.

لله گاني تصريح كرد: شفاف سازي روند امور، كمك به واحدهاي توليدي؛ تمكين از مصوبات ابلاغي و همكاري با بانك مركزي از جمله اولويت هاي اين بانك است و رويكرد حمايت از توليدات داخلي به عنوان سرلوحه فعاليت هاي بانك صادرات در سال ٩٤ تعيين و به كليه شعب ابلاغ شده است.

اقتصام(1) 1836**1558
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد