۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۵
کد خبر: 81625134
T T
۰ نفر
آسيب هاي اجتماعي در مازندران دانش آموزان را به شدت تهديد مي كند

ساري-ايرنا- مدير كل آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه زمينه انواع آسيب هاي اجتماعي در استان زياد است و دانش آموزان را به شدت تهديد مي كند ،گفت: تنها راه جلوگيري و پيشگيري از اين آسيب ها مشاركت خانواده ها در برنامه هاي آموزشي آموزش و پرورش است.

علي قاسمي عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردوگاه بادله ساري افزود: از آنجاييكه استعداد بروز آسيب هاي اجتماعي در تمامي مناطق استان به وفور وجود دارد ، خانواده ها بايد مراقبت بيشتري از دانش آموزان خود داشته باشند.

وي به وجود 504هزار دانش آموز در استان مازندران اشاره كرد و ادامه داد: سه هزار 800واحد آموزشي در استان وجود دارد كه 570 واحد با 80 هزار دانش آموز به صورت غير انتفاعي است.

مدير كل آموزش و پرورش مازندران به وجود 70 سالن ورزشي و 20 سالن نيمه كاره ورزشي در مازندران اشاره كرد و گفت: متوسط سرانه ورزشي در مدارس مازندران حدود هشت سانتيمتر است كه فضايي بسيار اندك است.

قاسمي در عين حال گفت: در چنين شرايطي از وضعيت سرانه ورزشي , ورزش دانش آموزان مازندران در قهرماني ورزش استان نقش اساسي دارد.

وي به وجود يك هزارو 500مربي ورزش در مدارس مازندران اشاره كرد و گفت: در حال حاضر وضعيت نامطلوب سرويس هاي بهداشتي مهمترين چالش آموزش و پرورش استان است.ك/3

6990/1899

سرخط اخبار استان‌ها