۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶
کد خبر: 81625686
T T
۰ نفر
مديركل: فلسفه‌ وجودي ادارات ارشاد منوط به حضور اصحاب فرهنگ و هنر است

تبريز - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي گفت: هويت و فلسفه‌ وجودي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي منوط به حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي اين اداره كل ،'علي‌اكبر صفي‌پور' در آيين قرائت سوگندنامه‌ كاركنان جديد، اظهار كرد: ارتباط مطلوب و مستمر با اهالي حوزه فرهنگ و هنر و علاقه و ذوق شخصي كاركنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي به مباحث فرهنگي و هنري بايد از ويژگي هاي بارز آنان باشد تا بتواند فضا را براي شكوفايي استعداد جوانان آماده سازند.

وي تاكيد كرد: در اين صورت شاهد فضايي مملو از هنرمندان متعهد و فرهنگ دوستان براي توليد آثار فاخر فرهنگي و هنري براي تعالي فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي خواهيم بود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: رشد و ارتقاء فرهنگ و هنر منوط به فعاليت هاي فرهنگي تاثير گذار است و اين فعاليت ها با ايجاد بستر لازم و افزايش توان هنرمندان و ايجاد روحيه مضاعف آنان محقق خواهد شد.

صفي‌پور اظهار كرد: كاركناني كه در شهرستان ها فعاليت خواهند كرد، بايد امكانات بالقوه خود را بالفعل كرده و ظرفيت بهره وري خود را با امكانات محدود در حوزه تخصصي خود افزايش دهند.

وي افزود: بايد با توجه به امكانات و بضاعت كمي كه در اختيار شهرستان ها در حوزه‌ فرهنگ وجود دارد، با انجام كارهاي كارشناسي از ظرفيت ها استفاده كرد.

وي تاكيد كرد: رعايت اعتدال و تكريم متقابل يكي از الزامات حوزه فرهنگ و هنر است كه هم بايد از سوي هنرمندان و هم از سوي كاركنان و مسئولان اين حوزه مورد توجه قرار گيرد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي تكريم اصحاب فرهنگ و هنر را يكي از وظايف متوليان فرهنگي برشمرد و گفت: جامعه اي كه نتواند قدرشناس بزرگان و شخصيت هاي برجسته و فرهيخته خود باشد نمي تواند از فرهنگ و هنر خود در برابر هجمه ها محافظت كند.

هجده نفر به عنوان كارمند جديد فعاليت خود را در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي آغاز كردند.

7223/6183

سرخط اخبار استان‌ها