۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۴
کد خبر: 81626439
T T
۰ نفر
نمايشگاه عمران كيش فرصت براي عرضه محصولات توليد كنندگان داخلي است

كيش - ايرنا - مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش بزرگ ترين دستاورد نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش را تبادل اطلاعات و تجارب دانست و گفت : اين رويداد فرصت مناسبي براي عرضه و صادرات محصولات توليد كنندگان داخلي است .

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از سازمان منطقه آزاد كيش، علي اصغر مونسان در بازديد از يازدهمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش به ارتقاء كيفي سطح برگزاري يازدهمين دوره اين رويداد ازنظر متراژ و سطح اشتغال درمقايسه با نمايشگاه سال گذشته اشاره كرد و گفت: افزايش 20 درصدي فضاي اشغال نشان دهنده رشد تعداد شركت كنندگان است.

وي افزود: دربخش بين الملل هم بايد تلاش شركت كنندگان خارجي بيشتري در اين نمايشگاه حضور داشته باشند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد: افزايش روز افزون ساخت وساز درجزيره كيش از عواملي است كه ضرورت برگزاري نمايشگاه عمران و ساختمان كشوررا به ميزباني اين جزيره افزايش مي دهد كه اميدوارم به زودي به اين هدف دست يابيم.

وي با بيان اينكه بزرگ ترين دستاورد اين نمايشگاه تبادل اطلاعات و تجارب است در خصوص تأثير اين نمايشگاه در منطقه گفت : جزيره كيش به عنوان يكي از مناطق آزاد، دروازه كشور براي صادرات است و توليد كنندگان داخلي مي توانند با بهره مندي از حمايت هاي قانوني مناطق آزاد دستاوردها و توليداتشان درجزيره كيش ارائه وصادر كنند.

همچنين مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به اينكه مناطق آزاد الگوي شهرهاي كشور هستند در خصوص كيفيت ساخت و ساز در جزيره كيش گفت: مرتفع سازي درجزيره كيش از كيفيت بالاتري برخوردار است اما در زمينه ساختمان هاي كم ارتفاع بايد اقدامات بيشتري براي افزايش كيفيت انجام شود تا نحوي ساخت وساز دركيش الگوي ساير مناطق كشور باشد.

وي افزود: دربخش ساخت و ساز در جزيره كيش بايد دقت شود علاوه برتوجه به كيفيت وبهينه سازي سازه ها٫ از سرعت ساخت و ساز هم كاسته نشود.

يازدهمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش كه از 5 خرداد ماه با حضور 129 شركت داخلي و خارجي فعاليت خود را در جزيره كيش آغاز كرده است فردا جمعه به كار خود پايان مي دهد .

1630**1641/ 6048 / 1539
۰ نفر