۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱
کد خبر: 81627095
T T
۰ نفر

توجه به منویات رهبری اساس مذاكرات هسته ای است

۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱
کد خبر: 81627095
توجه به منویات رهبری اساس مذاكرات هسته ای است

بوشهر- ایرنا - امام جمعه كنگان با تاكید بر لزوم حمایت از تیم مذاكره كننده هسته ای گفت : رعایت خطوط قرمز نظام ،توجه جدی به منویات رهبری و حفظ منافع و مصالح ملی باید اساس مذاكرات هسته ای باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی دراجتماع نمازگزاران كنگانی افزود: لغو كامل و بی قید و شرط تحریم ها همزمان با امضای توافقنامه ، حفظ دستاوردهای هسته ای در حد نیاز واقعی كشور، استمرار تحقیقات علمی و فنی در امور هسته ای ،عدم نظارت بر نیروهای مسلح و عدم بازجویی از دانشمندان هسته ای باید از اصول اصلی توافق باشد.

وی گفت: آنچه امام را از دیگر علما ممتاز كرده بود ، تشكیل حكومت دینی در عصر خود و اداره كشور بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه بود.

محمودی ایمان و عمل صالح را دو ویژگی بارز امام و رمز ماندگاری رهبر كبیر انقلاب دانست و با تبریك انتخاب حضرت امام خامنه ای بعنوان خلف صالح امام توسط خبرگان رهبری گفت: زعامت و رهبری داعیانه ، هوشمندانه و با صلابت رهبر فرزانه انقلاب در 27 سال گذشته توانسته كشتی پهناور نظام دینی و ولایی را در كوران حوادث و مشكلات و فشارها با اقتدار و اطمینان پیش ببرد.

وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام عصر (عج) و تجلیل از تلاشهای مجموعه وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از موفقیت های نظام و نیز حفاظت از كیان نظام ، شناسایی و دستگیری منافقین و فتنه گران داخلی و خارجی از افتخارات و اسناد موفقیت سربازان گمنام امام عصر (عج) است.

كنگان در فاصله 220 كیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.ك/2

7208/ 6045