۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸
کد خبر: 81644241
T T
۰ نفر
تجمع مالباختگان شركت ورمی كمپوست در مقابل دادگستری دزفول

دزفول - ایرنا - جمعی از مالباختگان شركت ورمی كمپوست (نوتاش كمپوست) برای رسیدگی به وضعیت این شركت صبح شنبه در مقابل ساختمان دادگستری دزفول تجمع كردند.

به گزارش ایرنا حدود 60 نفر از مالباختگان شركت ورمی كمپوست (نوتاش كمپوست ) از شهرهای مختلف استان های خوزستان و لرستان حوالی ساعت هشت صبح شنبه در مقابل ساختمان دادگستری دزفول تجمع كردند.

تجمع كنندگان خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده كلاهبرداری شركت نوتاش كمپوست به مدیر عاملی (ب د خ ) شدند.

دادستان دزفول نیز به ایرنا گفت:مدیر عامل شركت ورمی كمپوست نوتاش پارسال دستگیر شده است.

احمد قهرمانی سرمایه های جمع آوری شده از مردم توسط این شركت را بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد كرد و گفت: به گفته متهم اصلی پرونده وی از 600 نفر از شهروندان 10 استان كشور پول دریافت كرده است.

وی افزود: اموال توقیف شده از این متهم شامل سرمایه گذاری در املاك و ساختمان سازی و نیز 40 میلیارد ریال ارزش كارخانه ورمی كمپوست بسیار كمتر از میزان بدهی به شاكیان می باشد ضمن اینكه كار شناسایی سایر اموال و دارایی های متهم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار با نمایندگان مال باختگان مقرر شد این پرونده با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد اما از آنجا كه هنوز افرادی هستند كه از این شركت طلبكار می باشند و شناسایی نشده اند لذا همچنان پیگیر شناسایی سایر شاكیان این پرونده می باشیم.

دادستان دزفول افزود:تلاش می شود رسیدگی به پرونده شركت نوتاش كمپوست ظرف مدت سه ماه آینده به پایان برسد تا بتوان بخشی از طلب شاكیان پرونده را پرداخت كرد.

تجمع مال باختگان شركت ورمی كمپوست در مقابل ساختمان دادگستری دزفول حوالی ساعت 11 روز شنبه به پایان رسید.

6068/7278/6064

سرخط اخبار استان‌ها