۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰
کد خبر: 81644392
T T
۰ نفر
تفاهم نامه همكاري مشترك دانشگاه پيام نور و دانشگاه زيمباوه

تهران-ايرنا- رييس دانشگاه پيام نور در حاشيه اجلاس جهاني يونسكو، تفاهم نامه همكاري مشترك با دانشگاه باز زيمباوه امضا كرد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا، محمدعلي سرلك در حاشيه اجلاس خط مشي جهاني در سطح ارشد كه با همكاري و مشاركت يونسكو و انجمن بين المللي آموزش باز و از دور در مقر يونسكو در شهر پاريس برگزار شد، تفاهم نامه همكاري آموزشي، پژوهشي و فناوري بين دانشگاه پيام نور و دانشگاه باز زيمباوه امضا كرد.

دانشگاه باز زيمباوه يكي از دانشگاه هاي باز در قاره آفريقا و مانند دانشگاه پيام نور داراي سيستم آموزشي باز و از دور است و دانشكده هاي حقوق، كشاورزي، هنر، علوم تربيتي، علوم اجتماعي و علوم و فناوري دارد.

اين گزارش به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور حاكي است كه رياست اين دانشگاه برعهده پروفسور پريمروز كوراشا است كه در اين اجلاس شركت كرد.

زمينه امضاي تفاهم نامه فوق با پيگيري گروه همكاري هاي بين المللي دانشگاه فراهم شده است.



** آغاز ثبت نام متقاضيان دوره كارشناسي بدون آزمون دانشگاه پيام نور از مرداد ماه

اصغر ابوالحسني معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه پيام نور با اشاره به زمان ثبت نام متقاضيان دوره كارشناسي بدون آزمون دانشگاه گفت: ثبت نام متقاضيان دوره هاي بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي دانشگاه در مقطع كارشناسي، مطابق تقويم آموزشي سال تحصيلي 95-94 در مردادماه و از طريق سايت سازمان سنجش به نشانيsanjesh.org انجام مي شود.

وي افزود: داوطلبان مي توانند اطلاعات تكميلي را در موعد ذكر شده از طريق سايت سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پيگيري كنند.

فراهنگ**9187**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ