۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۶
کد خبر: 81644430
T T
۰ نفر
نهادينه سازي ارزش هاي دفاع مقدس در جامعه باعث ايمن سازي جوانان مي شود

سنندج- ايرنا- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قروه گفت: ساماندهي شهداي گمنام و نهادينه كردن ارزش هاي دفاع مقدس در جامعه با توجه به تهاجم فرهنگي باعث ايمن سازي خانواده ها به ويژه جوانان و نوجوانان مي شود.

به گزارش ايرنا سرهنگ سعيد شعباني روز شنبه در نشست كارگروه دفاع مقدس شهرستان قروه افزود: بر اساس نقشه جامع، مزار شهداي گمنام بايد داراي فضاي سبز، جاده دسترسي، پايگاه هاي فرهنگي براي دعاي ندبه و مكاني براي استراحت خانواده ها باشد.

به گفته وي شهرستان قروه بيشترين خانواده شهدا و پاسدار را در استان دارد و با همت مسوولين بايد برنامه هاي فرهنگي خوبي در اين شهرستان اجرا شود.

سرهنگ شعباني به تنديس ها و المان هاي شهرستان اشاره كرد و افزود: در شهرستان قروه يك تنديس پيشمرگان كرد مسلمان در ميدان شهدا و يك المان شهدا در مزار شهدا توسط شهرداري و فرمانداري نصب خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در شهرستان قروه در سه مرحله بمباران هوايي صورت گرفته است افزود: نصب يادمان ها و تنديس هايي از شهدا در اين نقاط باعث مي شود جوانان و نوجوانان با حوادث تاريخي آن زمان بيشتر آشنا شوند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قروه به برنامه هاي در دست اقدام اشاره كرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان قروه درخواست كرده است كه ميزبان پيكر شهداي گمنام باشد و اين درخواست در نوبت قرار گرفته است.

قروه در 90 كيلومتري شرق سنندج واقع شده است.ك/2

7345/1904

سرخط اخبار استان‌ها