۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۸
کد خبر: 81645143
T T
۰ نفر
رییس سازمان حفاظت محیط زیست به شهدا گمنام شهرستان ری ادای احترام كرد

شهرری- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مقام شامخ شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ری ادای احترام كرد.

به گزارش ایرنا، معصوم ابتكار و هیات همراه صبح امروز /یكشنبه/ با استقبال فرماندار و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بر سرمزار پنچ شهید گمنام با آرمانهای والای شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان بستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری هدف ازسفر نیمروزه ابتكار به شهرری را ضمن افتتاح ساختمان اداره حفاظت محیط زیست حضور در جلسه شورای اداری شهرستان اعلام كرد.

هدایت الله جمالی درحاشیه ادای احترام ابتكار به شهدا گمنام به ایرنا گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با آلودگی، ارتقا سطح بهداشت جامعه و حفظ محیط زیست ما از دهیاران شوراها و بخشداران درسطح شهرستان خواستیم كه همه آنها خود را یك محیط بان دانسته و تعامل و همكاری با اداره حفاظت محیط زیست را سرلوحه كاری خود قرار دهند.

وی در مورد ساختمان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان افزود: این ساختمان در مساحتی بالغ برهفتصد متر مربع و از محل اعتبارات تملك دارایی شهرستان با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال بازسازی و مرمت شد.

دیدار وگفت وگو با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت ‌عبدالعظیم حسنی (ع)، افتتاح چند پروژه زیست محیطی و بازدید از تالاب عشق آباد از دیگر برنامه های این سفر نیمروزه معصوم ابتكار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

روستای عشق آباد در یازده كیلومتری بخش قلعه نو در 25 كیلومتری شهرستان ری واقع شده از جاذبه های گردشگری این منطقه دریاچه عشق آباد است. این دریاچه دارای پرندگان بیشماری است كه بیش از دو میلیون پرنده از مناطق مختلف سردسیر به سمت جنوب كشور كوچ و چون این دریاچه تنها تالاب در مسیر آنان قرار دارد مدتی در این تالاب اطراق می كنند.

1914/1724
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه