۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷
کد خبر: 81645715
T T
۰ نفر
ساختمان مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی زنجان مهر امسال افتتاح می شود

زنجان- ایرنا - رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی كشور گفت: ساختمان مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان زنجان مهر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، دكتر امین صابری نیا، شامگاه شنبه در بازدید سرزده از مركز اورژانس زنجان افزود: این ساختمان با دوهزار و 200 مترمربع زیربنا در چهار طبقه احداث می شود و اكنون نیز از 60 درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار می باشد.

وی اظهار كرد: ساختمان جدید در داخل محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشكی و در ضلع جنوب غربی مركز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان در حال ساخت است.

صابری نیا با بیان اینكه هزینه احداث ساختمان مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان زنجان از محل اعتبارات ملی و استانی است افزود: این ساختمان سال 91 كلنگ زنی شد و شامل بخش های اداری و مركز كنترل و هدایت عملیات می باشد.

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی كشور گفت: در زمان حاضر مركز اورژانس زنجان به لحاظ زیر ساخت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیازمند تقویت است.

صابری نیا اظهار كرد: جایگزینی تعدادی آمبولانس جدید با تجهیزات كامل به جای آمبولانس های فرسوده و همچنین تجهیز مركز اورژانس شهرستان هایی چون ماهنشان و طارم به آمبولانس های كمك دار با توجه به وضعیت جاده های ارتباطی، حمایت مالی از راه اندازی و بهره گیری از امداد هوایی زنجان درصورت تامین زیرساخت و تجهیزات مورد نیاز جهت استقرار یك فروند بالگرد در بیمارستان آیت الله موسوی، ایجاد پایگاه های ساختمانی و حذف كانكس ها، جذب نیروهای شركتی و اجرای طرح رتبه بندی كاركنان بر پایه مدرك و تجربه، ازجمله حمایت و برنامه های مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی كشور خواهد بود.

وی از مركز اورژانس زنجان، ساختمان در دست احداث EOC (مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی)، اورژانس بیمارستان آیت الله موسوی زنجان و پایگاه شماره یك مركز اورژانس زنجان واقع در خیابان فاتح، بازدید كرد.

در این بازدید، دكتر محمد سرور و جعفر میعادفر به ترتیب معاون فنی و اجرایی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی ایران، دكتر علیرضا بیگلری و پرویز قزلباش به ترتیب به عنوان رییس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی و دكتر سیدرضا موسوی زاده رییس مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی استان زنجان، صابری نیا را همراهی می كردند.

597/6085

سرخط اخبار استان‌ها