۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷
کد خبر: 81645956
T T
۰ نفر
فرماندار انزلي: زنان توانمند و كارآفرين براي مسووليت ها شناسايي شوند

انزلي - ايرنا - فرماندار شهرستان انزلي در آيين معارفه مشاور فرماندار در امور بانوان بر شناسايي زنان توانمند و كارآفرين به عنوان نيمي از جمعيت جامعه براي پذيرش مسووليت ها تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، عبدالصمد صفرنژاد روز يكشنبه در اين مراسم با اشاره به حضور موثر بانوان در همه عرصه ها اظهار كرد : بسياري از ظرفيت ها، توانمندي ها و استعدادهاي بانوان شناسايي نشده است.

وي خاطرنشان كرد: وجدان كاري، احساس مسووليت و دقت بانوان در كار خيلي زياد است و از اين امر بايد براي توسعه جامعه استفاده كر.

صفرنژاد يادآور شد: كميسيون امور بانوان فرمانداري بايد تفكري را شكل دهد كه بانوان توانمند و شاخص به جامعه معرفي و زمينه ارتقاي انها در بخش هاي مختلف از جمله پست هاي مديريتي فراهم شود.

فرماندار انزلي در ادامه با اشاره به بحث حجاب و عفاف بعنوان ركن مهم خانواده اسلامي بر لزوم فرهنگسازي براي سبك زندگي فاطمي در جامعه تاكيد كرد.

وي تصريح كرد: همانگونه كه مقام معظم رهبري مي فرمايند در همه‌ مسائل زندگي، دانش، مديريت، پيشبرد سبك زندگي، حفظ ارزش هاي انقلابي و همه‌ مسائل مهم بايد نوآوري و ابتكار پرمغز و پرمضمون بودن و دوري از كارهاي سطحي را مد نظر قرار داد.

صفرنژاد افزود: علاوه بر فرصت اشتغال به بانوان توانمند در سمت هاي مناسب بايد با ارائه تسهيلات ارزان قيمت به بانوان خانه دار زمينه اشتغال خانگي آنها در بخش هايي مانند صنايع دستي به منظور بهبود اقتصاد خانواده فراهم شود.

وي برگزاري جشنواره و نمايشگاه را فرصتي براي معرفي توليدات و توانمندي بانوان عنوان كرد .

فرماندار انزلي در خاتمه ايجاد نشاط براي بانوان جامعه را عامل شادابي و پويايي جامعه خواند و بر لزوم فراهم كردن شرايط براي نشاط و شادي و سلامت روحي بانوان تاكيد كرد.

در خاتمه زهرا صاحب كشاف كارشناس آموزش و پرورش انزلي نظر به تعهد و تجارب و عملكرد مناسب در حوزه آموزشي، فرهنگي بعنوان مشاور فرماندار در امور بانوان معرفي شد.

شهرستان بندرانزلي در كرانه جنوبي درياي خزر در گيلان حدود 133 هزار نفر جمعيت دارد.ك/2

6030/ 6158

سرخط اخبار استان‌ها