۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۳
کد خبر: 81646413
T T
۰ نفر
رييس سازمان خصوصي سازي: كارهاي بزرگي در دو سال اخير انجام شد

تبريز-ايرنا- رييس سازمان خصوصي سازي كشور گفت: نبايد وضع كشور را در دوره قبل از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد فراموش كنيم و بايد بدانيم كه در دو سال گذشته كارهاي بزرگي انجام شده است.

پوري حسيني روز يكشنبه در همايش گراميداشت دومين سالروز حماسه سياسي 24 خرداد در تالار معلم تبريز افزود: انتخاب رييس جمهوري در دو سال قبل در حقيقت انتخاب روش و منشي بود كه در مقابل روش و منش ديگر قرار گرفته و در كلمه اعتدال، تدبير و اميد خلاصه شده است و اين انتخاب خيلي سهل و آسان بدست نيامد.

وي يادآور شد : ستادهاي انتخاباتي تاثيرگذار اصلي در اين انتخاب نبودند ولي بي تاثير هم نبودند؛ البته اين به معناي سهم خواهي نيست.

وي اضافه كرد: نبايد از اين نكته نيز غافل شد كه سهم نخواستن هم اين نيست كه نسبت به آنها بي انصافي شود يا فراموش شوند .

وي با اشاره به انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي ، تضارت افكار را در اين خصوص اتفاق ميموني دانست و گفت : از فردا وارد سومين سال فعاليت دولت تدبير و اميد مي شويم كه ويژگي مهمي نسبت به دو سال قبل دارد و رقابت در انتخابات مجلس و در واقع كارزار و نبرد تفكرها مصداق بارز اين ويژگي است.

وي با پيش بيني انتخابات پرشكوه و انتخاب نمايندگاني كه در مسير سربلندي كشور و حفظ دين حركت مي كنند ، اظهار كرد : امسال نيز شاهد پيروزي ديگر در صحنه انتخابات خواهيم بود .

وي با تاكيد بر ضرورت تدوين و تعيين يك منشور انتخاباتي مشخص در انتخابات مجلس دهم اضافه كرد: پايبندي به منشور اخلاقي انتخابات نه فقط در بيان بايد در عمل نيز وجود داشته باشد .

وي با ابراز تاسف از اينكه جناح رقيب، اصلاح طلبان را دور از دين نشان مي دهد، گفت: در حال حاضر از نكات دردآور رقابت هاي سياسي اين موضوع است، اما مقايسه زمان گذشته با حال نشان خواهد داد كه چه كسي به دين خدمت كرده و چه كسي بيشترين ضربه را زده و به دين جفا كرده است.

حسيني يادآور شد: ما اصلاح طلبان مي خواهيم مردم را با دين آشتي دهيم و ايراني آزاد و آباد بسازيم .

وي با اشاره به روند مذاكرات هسته اي بيان داشت : در حال حاضر مذاكرات ايران با گروه 1+5 در موضع برتر،عزتمندانه و دنياپسندانه پيش مي رود، آيا آن وقت كه دنيا را در مقابل خودمان قرار داديم، بهتر بود؟.

حسيني يادآور شد: براي حداقل دستاوردهاي مذاكرات هسته اي در گذشته از لفظ قهرمان استفاده مي شد و براي دستاوردهاي بالاي گروه مذاكره كننده هسته اي كشورمان را ذلت مي نامند.

همايش بزرگ بزرگداشت دومين سالگرد حماسه سياسي 2 خرداد با حضور جمع كثيري از مردم و دوستداران دولت تدبير و اميد عصر يكشنبه در تالار معلم تبريز برگزار شد.

در اين گردهمايي يكروزه دستاوردهاي دولت يازدهم در مدت سپري شده از فعاليت دولت در سطح كشور و آذربايجان شرقي براي حاضران تشريح شد.

پخش نماهنگي از حضور رييس دولت اعتدال در جمع مردم و استقبال پرشور از سفرهاي استاني دكتر روحاني از ديگر بخش هاي اين گردهمايي بود.

7223/518 **1917
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد