۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱:۱۶
کد خبر: 81646536
T T
۰ نفر

وزیر اطلاعات: كشمكش های سیاسی به حداقل رسیده است

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱:۱۶
کد خبر: 81646536
وزیر اطلاعات: كشمكش های سیاسی به حداقل رسیده است

بجنورد - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: امروز امنیت همراه با آرامش در كشور حاكم است و كشمكش ها و تعارضات میان جناح های سیاسی نیز به حداقل رسیده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین دكتر سیدمحمود علوی عصر یكشنبه در جمع مردم اسفراین اظهار كرد: اكنون در مقام تبادل نظر و اندیشه نیز منطقی تر از گذشته صحبت می شود و این به بركت رهنمودهای رهبری و نام گذاری سال با عنوان همدلی و همزبانی است.

وی آرامش و دوری از درگیری و نزاع را از آموزه های قرآن و آرمانی خواند كه همه باید در جهت دست یافتن به آن تلاش كنند و افزود: عزت و توفیق ما و كشور ما در گرو وحدت و همدلی است.

نماینده اعزامی رییس جمهوری به اسفراین افزود: وجود افكار و گرایش های متفاوت سیاسی اشكالی ندارد اما باید دست در دست هم باشند و اختلاف نظر نباید وسیله ای برای اختلاف و مشاجره شود.

وزیر اطلاعات افزود: باید برادری وحدت و همدلی را در عین نگاه و اختلافات سیاسی به عنوان یك رابرد ببینیم و رهبری نیز این راه را به مردم نشان داده اند.

حجت الاسلام علوی راهبرد رییس جمهوری اسلامی را از ابتدای مسوولیت، كار با همه جریانهای سیاسی صاحب فكر و منطق ذكر كرد و افزود: امروز در دولت تركیبی از افراد اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل با انسجام كامل در كنار هم كار می كنند.

وی بر لزوم نشاط سیاسی در جامعه تاكید كرد و افزود: جریانات سیاسی كشور باید برای خدمت به مردم تلاش كنند و توجه مردم را به خود جلب كرده و در عین حال با هم نزاع نكنند.

وی با مهم خواندن همدلی و همزبانی و وحدت ملی برای دولت، افزود: وحدت ملی ما دشمنان را دچار یاس می كند و دوستان را در داخل و خارج مرزها شاد و دلگرم می كند.

علوی با اشاره به اینكه دشمن به دنبال دو قطبی كردن جهان اسلام است، افزود: داعش به وسیله سازمانهای جاسوسی امریكا، اسرائیل و انگلیس و با حمایت مالی برخی از حكام مرتجع منطقه ایجاد شده تا به جان مسلمانان انداخته شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینكه شعار انقلاب اسلامی از ابتدا تا كنون وحدت امت اسلام بوده و هست، گفت: وحدت امت اسلام موجب عزت اسلام می شود.

علوی با اشاره به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان بر حوزه امنیتی كشور گفت: داعش در برابر اقتدار جمهوری اسلامی عددی نیست و می داند كه با جمهوری اسلامی نمی تواند شوخی كند.

وزیر اطلاعات كه در نوزدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، به نمایندگی از رییس جمهوری به اسفراین سفر كرده بود در بدو ورود بر مزار شهدای گلگون كفن این شهرستان حضور یافته و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام كرد.

شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 60 كیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مركز خراسان شمالی قرار دارد. ك/3

ص/5132
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست