۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۳
کد خبر: 81646633
T T
۰ نفر
صدور دفترچه بیمه سلامت در خراسان رضوی از مرز یك میلیون گذشت

مشهد - ایرنا - مدیركل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: تاكنون برای یك میلیون و 36 هزار نفر از متقاضیان بیمه سلامت در خراسان رضوی دفترچه صادر و تحویل شده است.

علیرضا رمزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اردیبهشت ماه سال گذشته تاكنون بیش از یك میلیون و 100 هزار نفر متقاضی بیمه سلامت در این استان ثبت نام كرده اند.

وی اظهار كرد: افزون بر 60 درصد از دفترچه های صادر شده مربوط به شهر مشهد می باشد.

وی از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت برای یك سال دیگر خبر داد و گفت: اگر دفترچه متقاضیان برگ خالی دارد نیاز به مراجعه حضوری نیست و تمدید به صورت دیجیتال انجام می شود.

رمزی افزود: خراسان رضوی از نظر تعداد متقاضیان بیمه سلامت و صدور و تحویل دفترچه جایگاه دوم را در سطح كشور به خود اختصاص داده است.

مدیر كل بیمه سلامت خراسان رضوی از عملیاتی شدن برنامه استراتژیك بیمه سلامت این استان از اول تیر ماه امسال خبر داد و گفت: این برنامه یك تصمیم كشوری است كه برای بیمه سلامت هر استان پیش بینی شده است.

وی این اقدام را به منظور ارتقای كیفیت خدمات، تولید و ارائه خدمات مربوطه در بیمه سلامت، دستیابی به حقوق بیماران و ارتقای سلامت جامعه عنوان كرد.

ثبت نام از متقاضیان بیمه سلامت برای افرادی كه زیر پوشش هیچ بیمه ای نیستند از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت آغاز شده است.

3027 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها