50 میلیارد ریال برای تكمیل بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه در نظر گرفته شد

تربت حیدریه - ایرنا - معاون مسكن و ساختمان های دولتی وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اتمام ساخت بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه 50 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

محمد جعفر علیزاده روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان در حال ساخت امام حسین (ع) تربت حیدریه با اشاره به روند عملیات اجرایی این بیمارستان افزود: ساخت بیمارستان 272 تختخوابی این شهرستان در سال 1388 آغاز شده و تاكنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی اظهار كرد: بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه یكی از طرح های نیمه تمام مهم در خراسان رضوی است كه باید تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

علیزاده با اشاره به جایگاه تربت حیدریه در منطقه گفت: پروژه بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین (ع) با توجه به موقعیت این شهرستان و قرارگرفتن در مسیر ارتباط با مشهد مقدس دارای موقعیت استراتژیك از نظر ارائه خدمات درمانی است.

فرماندار تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: یكی از اولویت های مهم و اصلی مسوولان این شهرستان اتمام پروژه بیمارستان آموزشی و درمانی امام حسین (ع) است.

حسن فتحی نیا افزود: تربت حیدریه در مركزیت 10 شهرستان جنوبی خراسان رضوی قرار دارد كه از نبود بیمارستان و امكانات تخصصی رنج می برند.

وی اظهار كرد: با توجه به بافت فرسوده بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و كمبود امكانات و فضای بیمارستانی در این شهرستان با اتمام ساخت و راه اندازی بیمارستان امام حسین (ع) مشكلات بهداشتی شهروندان حل خواهد شد.

مركز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 كیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

8005 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها