۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳
کد خبر: 81647218
T T
۰ نفر

تور فيلمسازي جشنواره صنعتي در پارك فناوري پرديس

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳
کد خبر: 81647218
تور فيلمسازي جشنواره صنعتي در پارك فناوري پرديس

تهران - ايرنا - نخستين تور عكاسي و فيلمسازي از پارك فناوري پرديس به همت سومين جشنواره ملي فيلم و عكس فناوري و صنعتي برگزار مي‌شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا، نخستين تور عكاسي و فيلمسازي جشنواره فيلم و عكس فناوري و صنعتي (فردا) با همكاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومي سومين جشنواره فيلم و عكس فناوري و صنعتي، پرويز كرمي مشاور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري از دبيرخانه جشنواره بازديد و در نشست مشتركي با مسعود نجفي دبير جشنواره و بهزاد رشيدي رييس جهاد دانشگاهي واحد هنر، توافق شد كه نخستين تور عكاسي و فيلمسازي جشنواره، چهارشنبه (27 خردادماه) در پارك فناوري پرديس برگزار شود.

همچنين ستاد برگزاري جشنواره تصميم گرفته است كه يك جايزه به فيلم‌ها و عكس‌هاي ارائه شده از تورهاي جشنواره اختصاص دهد.

تورهاي عكاسي و فيلمسازي از مجتمع‌هاي بزرگ فناوري و صنعتي با رويكرد آموزشي و تجربه‌گرايانه توسط سومين جشنواره فيلم و عكس فردا برگزار مي‌شود.

اين تورها مي‌تواند علاوه بر تجربه‌اندوزي براي دانشجويان و هنرجويان عكاسي و فيلمسازي، زمينه‌ آشنايي مديران صنايع با ابزارهاي هنري را فراهم مي‌كند و بسترهاي ارتباط گسترده و موثر فرهنگ، صنعت و فناوري را رقم مي‌زند.

سومين جشنواره ملي فيلم و عكس فناوري و صنعتي(فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبيري مسعود نجفي، توسط جهاد دانشگاهي و با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و دانشگاه هنر برگزار مي‌شود.

اين جشنواره كه پذيراي آثار فيلمسازان، سازمان‎ها و شركت‌هاست، در هفت بخش فيلم‌هاي داستاني (ويدئويي بلند و كوتاه)، فيلم‌هاي مستند، پويانمايي، آيتم‌هاي تبليغاتي (آنونس، تيزر و نماهنگ)، بخش ويژه فيلم‌هاي يك دقيقه‌اي، عكس و مسابقه آثار دانشجويي برگزار مي‌شود.

فراخوان سومين جشنواره فيلم و عكس فناوري و صنعتي (فردا) از چندي قبل منتشر شده است و علاقه مندان مي‌توانند آثار خود را در هفت بخش تعيين شده تا 31 خردادماه ارسال كنند. فراخوان جشنواره از طريق سايت WWW.JDFEST.IR و همچنين مراجعه حضوري و تلفني قابل پيگيري است.

فراهنگ**9246**1569

سرخط اخبار فرهنگ