۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰
کد خبر: 81647635
T T
۰ نفر
تحولات ايجاد شده در كشور متاثر از تغييررويكرد دولت در ديپلماسي است

نوشهر- ايرنا - فرماندار كلاردشت گفت : امروز تحولاتي كه در بعد داخلي و خارجي در كشور شاهد آن هستيم متاثر از تغيير رويكرد اين دولت در عرصه ديپلماسي بوده است.

فيروز صادق روز دوشنبه در همايش تجليل از 24 خرداد سالروز پيروزي دولت تدبير واميد افزود : يكي از رويكردهاي اصلي دولت تدبير و اميد تغييرنگرش در بعد بين المللي بوده است و توانسته با ايجاد فضاي اميد ، بالندگي و هم افزايي با ساير كشورها در منطقه بسيار اثرگذار باشد.

وي ادامه داد : امروز ملت آزاده ايران اسلامي در حقيقت به عنوان بهترين رصد كنندگان هستند چرا كه در روز راي گيري 24 خرداد سال 92 همزمان با انتخابات رياست جمهوري اين موضوع را به اثبات رساندند.

صادق گفت : سياست هاي كنوني دولت مداراست و در بعد اجرايي نيز هركسي با شعار و سياست هاي دولت همسو باشد مي تواند براي پيشبرد و تحقق اهداف اين دولت همكاري داشته باشد.

علي اعظم بيگلريان مسوول كانون تدبير و اميد شهرستان كلاردشت نيز گفت: انتخابات يعني تعيين سرنوشت خود و حاكميت مردم به مردم است چرا كه مردم مي فهمند و در چنين رويدادهاي سياسي سعي مي كنند بهترين افراد را دراين حوزه برگزينند.

وي افزود : در دولت گذشته عرصه را آنچنان بر اصلاح طلبان تنگ كرده بودند و اعتدال گرايان نيز در فضاي سياسي شرايط خوبي نداشتند از اين رو مي توان گفت مهم ترين عامل پيروزي دولت اعتدالگرا در واقع يك راهبرد مشترك بوده است.

يك فعال سياسي نيز گفت : كشور ما در وضعيتي بود كه شاخص ها و بحران هاي اقتصادي و سياسي در فضاي سنگلاخي بسر مي برد .

جعفر رستمي فر افزود : مردم با اين انتظار بر سر صندوق راي رفتند و به عملكرد هشت ساله دولت اصولگرا نه گفتند كه دولت به تلفيق فضاي بين الملي بر گردد.

وي خاطر نشان كرد : سوء مديريت ، بحران اقتصادي و نيز افزايش نرخ تورم در دولت گذشته مشكلات زيادي را به جامعه تحميل كرد و اين دولت درصدد است تا اين مشكلات را به تدريج حل كند.

رستمي فر گفت : دولت قبلي افرادي را در حوزه مديريت امور كشور گماشته بود كه ناكارآمد و ضعيف النفس بودند.

شهرستان كلاردشت درغرب مازندران واقع است.ك/2

7078/1501/1654

سرخط اخبار استان‌ها