۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۵۶
کد خبر: 81647841
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: 100 ميليارد ريال براي توسعه زيرساخت هاي ورزش بناب هزينه مي شود

تبريز- ايرنا- نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال 100 ميليارد ريال براي توسعه و تقويت زيرساخت هاي ورزش اين شهرستان هزينه مي شود.

حجت الاسلام محمد باقري بنابي روز دوشنبه در آيين تجليل از جوانان برتر شهرستان بناب، افزود: اين ميزان اعتبار در سال گذشته 25 ميليارد ريال بود كه امسال به همت دولت تدبير و اميد به صورت چشمگير و كم سابقه اي افزايش يافته است.

وي با ابراز خرسندي از اينكه در زمينه توسعه زيرساخت هاي ورزشي بناب كارهاي خوبي انجام شده است، گفت: امسال سال افتتاح هاي ورزشي در شهرستان بناب خواهد بود.

حجت الاسلام باقري بنابي با انتقاد از روش فعلي تجليل از جوانان برتر شهرستان بناب گفت: از سال آينده بايد روش ديگري براي اين آيين اجرا شود و فقط در مراسم سخنراني چند نفر مسئول خلاصه نشود بلكه ساعت ها وقت براي اين برنامه اختصاص پيدا كند تا جوانان برتر دغدغه ها و خواسته هاي خود را براي مسئولان مطرح كنند.

وي از داشتن اهداف و همت بلند، اميدواري به آينده روشن و تكيه بر خانواده اصيل و سالم را از ويژگي هاي جوان موفق نام برد و گفت: هرچند اين روزها برخي افراد و جريان ها به دنبال جدايي مقوله جوانان از مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند اما بايد قبول كنيم ورزش همواره با جوانان عجين شده است.

فرماندار شهرستان بناب هم در ادامه اين مراسم از افتتاح سالن ورزشي چندمنظوره روستاي چلغاي با حضور معاون وزير ورزش و جوانان خبر داد و گفت: براي اين مجموعه ورزشي كه به متراژ يك هزار و 400 مترمربع احداث شده بالغ بر دو ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

ولي الله فرج اللهي اظهار كرد: با وجود اينكه جوانان جزء اصلي وزارت ورزش و جوانان مي باشد اما اين قشر عظيم و بانشاط مورد كم لطفي و كم محبتي وزارت قرار گرفته است.

وي اضافه كرد: اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان از دغدغه هاي اصلي دولت و مردم است كه وزارت ورزش و جوانان بايد بتواند در اين خصوص گرهي از گره هاي جوانان را باز كند.

در پايان اين مراسم از 12 جوان برتر بنابي در زمينه هاي فرهنگي ، هنري ، ورزشي و علمي تجليل شد.

شهرستان بناب با بيش از 130 هزار نفر جمعيت در 110 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي قرار گرفته است.

3038/7230/518

سرخط اخبار استان‌ها