۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۲
کد خبر: 81647852
T T
۰ نفر

مرغ منجمد در ماه رمضان درمازندران توزيع نمي شود

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۱۲
کد خبر: 81647852
مرغ منجمد در ماه رمضان درمازندران توزيع نمي شود

ساري - ايرنا - سرپرست مديريت تنظيم بازار محصولات كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي مازندران گفت: با توجه به قيمت بازار و با رويكرد حمايت از توليدكنندگان، وزارت جهاد كشاورزي صلاح نمي‌بيند مرغ منجمد در بازار توزيع شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي مازندران، حسين نگهدار در جلسه تنظيم بازار كه در سازمان جهاد كشاورزي مازندران برگزار شد با بيان اينكه قيمت مرغ تازه و گرم امروز در بازار 6 هزار و 200 تومان است، گفت: با توجه به اين قيمت در بازار و با رويكرد حمايت از توليدكنندگان وزارت جهاد كشاورزي صلاح نمي‌بيند مرغ منجمد در بازار توزيع شود.

وي با اشاره به اينكه نصب بنر قيمت كالاهاي مورد نياز ماه مبارك رمضان در سطح شهرستان‌هاي استان موجب كاهش تنش‌ها در جامعه مي‌شود، افزود: كمبود كالاهاي اساسي در شهرستان‌ها بايد در زمان معين اعلام و پيگيري شود.

سرپرست مديريت تنظيم بازار محصولات كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي مازندران ادامه داد: نرخ‌گيري محصولات اساسي مورد نياز بايد در سيستم ثبت شود كه به دليل تامين محصولات مورد نياز استان‌هاي كشور و تعادل در بازار مصرف و عرضه و تقاضاست.

نگهدار با بيان اينكه بايد در ماه مبارك رمضان برگزاري نمايشگاه‌ هاي مختلف مواد غذايي و فروش فوق‌العاده در دستور كار قرار گيرد، گفت: 70 فروشگاه تعاوني فعال در سطح استان وجود دارد و تمام اماكن عرضه كالاهاي اساسي بايد براي ماه رمضان مشخص شوند.

وي نظارت و بازرسي دستگاه‌هاي نظارتي براي كميت و كيفيت از طريق دامپزشكي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف را از مهمترين اقدامات در طرح ضيافت ماه مبارك رمضان برشمرد.

سرپرست مديريت تنظيم بازار محصولات كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي مازندران در خصوص ذخيره، توليد و كيفيت گوشت مرغ، قرمز، شكر، خرما و حبوبات گفت: در بحث ذخيره، توليد و كيفيت مواد غذايي مشكلي وجود ندارد.

نگهدار سهميه برنج در استان را دو هزار و 45 تن اعلام كرد و افزود: با توجه به توليد برنج در استان از واردات برنج به مازندران جلوگيري مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: در بحث تامين خرما و حبوبات هماهنگي با استان‌هاي توليدكننده از طريق جهاد كشاورزي صورت مي‌گيرد.

سرپرست مديريت تنظيم بازار محصولات كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي مازندران با بيان تامين شيرخام مورد نياز مردم در ماه مبارك رمضان گفت: در بحث تامين شيرخام در استان با مشكلي مواجه نيستيم و شهرستان‌هايي كه با كمبود شير خام مواجه هستند بايد به سازمان جهاد كشاورزي گزارش كنند.ك/1

6097

سرخط اخبار استان‌ها