۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81648808
T T
۰ نفر

بخش عفاف و حجاب به نمایشگاه قرآن بازمی گردد

۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81648808
بخش عفاف و حجاب به نمایشگاه قرآن بازمی گردد

تهران - ایرنا - معاون اجرایی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن از راه اندازی مجدد این بخش در بیست و سومین نمایشگاه قرآن به عنوان یكی از بخش‌های اصلی خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، علی اصغر زیلایی در گفت وگویی افزود: بخش عفاف و حجاب در دور قبلی نمایشگاه قرآن حضور نداشت و بر اساس نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن، شاهد برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب در مصلی امام خمینی(ره) بودیم.

وی یادآور شد: سال گذشته در پی جابه جایی محل برگزاری نمایشگاه از مصلای امام خمینی(ره) به باغ موزه دفاع مقدس و وجود محدودیت فضایی، برخی بخش‌های نمایشگاهی، كوچك‌تر یا حذف شدند.

زیلایی افزود: امسال این بخش به عنوان یكی از بخش‌های اصلی نمایشگاه برپا خواهد شد و با توجه به محدودیت‌های زمانی كه سایت ثبت نام نمایشگاه در نظر گرفته بود، 96 شخصیت حقیقی و حقوقی برای شركت در این بخش نمایشگاهی ثبت نام كرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه گفت: بخش فروش قرار است تازه‌های تولید شده در زمینه عفاف و حجاب را به همراه پوشش‌های برگزیده دوره‌های قبل عرضه كند.

این مقام مسوول اضافه كرد: اطلاعات جزئی‌تر مانند معرفی طراح لباس‌ها و نحوه برقراری ارتباط با آنها در اختیار بازدیدكنندگان قرار خواهد گرفت و غرفه‌ای برای فروش پارچه چادر مشكی در این بخش در نظر گرفته شده كه تخفیفات ویژه‌ای به بازدیدكنندگان ارائه می‌دهد.

وی از برپایی كارگاهی در كنار غرفه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: بازدیدكنندگان می‌توانند در صورت خرید پارچه، چادر را به صورت آماده از كارگاه تحویل بگیرند.

زیلایی همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی و كارگاه‌های آموزشی كاربردی در نمایشگاه امسال نیز خبر داد و افزود: بخش جنبی عفاف و حجاب شامل غرفه كودك و جنگ خوش‌حجابی خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همكاری شهرداری تهران در محوطه عباس آباد شامل باغ موزه دفاع مقدس و باغ كتاب برگزار می شود.

فراهنگ**1003**1027
۰ نفر