۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
کد خبر: 81648872
T T
۰ نفر
سپرده گذاری 2 میلیون نفر در بانك قرض الحسنه مهر ایران

ایلام - ایرنا - عضو هیات مدیره بانك قرض الحسنه مهر ایران گفت: بیش از 2 میلیون نفر از مردم در شعب بانك قرض الحسنه مهر ایران در سراسر كشور سپرده گذاری كرده اند.

هادی غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: افزایش منابع مالی به میزان 50 درصد در سال جاری در دستور كار بانك قرار دارد.

به گفته وی، اواخر سال گذشته میزان 36 میلیارد ریال سپرده مردمی در این بانك موجود بود كه امسال با افزایش 50 درصدی توسعه گسترده ای در حوزه بانكداری و تسهیلات بانكی در دستور كار مسوولان این بانك قرار دارد.

وی افزود: بالاترین سطح پرداخت تسهیلات بانكی به متقاضیان 150 میلیون ریال با كارمزد سالانه پنج درصد با بازپرداخت 36 ماهه است و این بانك از وام گیرندگان سود و بهره بانكی دریافت نمی كند.

غفاری یادآور شد: كسبه و صنوف دارای منابع جاریه كه دارای سپرده های مالی با گردش مالی هستند نیز در صورت نیاز با مراجعه به بانك تسهیلات دریافت می كنند كه این موضوع یكی از برنامه های مد نظر در سال جاری است.

وی تاكید كرد: معرفی اقدام ها و فعالیت های بانك در سال جاری در سراسر كشور و حمایت از همه اقشار نیازمند با هدف گسترش دامنه فعالیت بانكی در دستور كار قرار دارد.

غفاری در خصوص معوقه های بانكی این بانك نیز خاطر نشان كرد: این بانك در خصوص معوقه های بانكی تاكنون موفق عمل كرده و تسهیلات گیرندگان اقساط خود را به موقع پرداخت كرده اند و تنها یك درصد معوقه بانكی داریم كه در حال پیگیری و وصول است.

هادی غفاری روز گذشته به منظور راه اندازی نخستین باشگاه خیران قرض الحسنه این بانك به استان ایلام سفر كرد.

7172/9002