۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲
کد خبر: 81649204
T T
۰ نفر
ماه رمضان فرصتي براي رهايي از بند وابستگي هاي دنيوي است

كيش - ايرنا - مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ماه مبارك رمضان را فرصت مناسبي براي درك عميق تر حقايق جهان هستي و رهايي از بند وابستگي هاي دنيوي دانست .

به گزارش ايرنا ، علي اصغر مونسان در پيامي با تبريك فرارسيدن بهار عبادت و بندگي ، ماه توبه و مغفرت و نزول رحمت الهي گفت : ماه مبارك رمضان فرصتي است ارزشمند تا در سايه تدبر در آيات قران كريم باتقويت اراده و تقرب به رحمت واسعه خداوندي، از بند وابستگي هاي دنيوي رهايي يابيم و خالصانه تر بر سر سجاده بندگي حضرت دوست بنشينيم تا از بركات اين ضيافت الهي بهره مند شويم.

بي شك گذر از روزهاي پرخير و بركت رجب و شعبان، غبار معاصي را از دلهاي بندگان زدوده است تا اينك با مراقبت بيشتر بر نفس اماره و مداومت بر تلاوت قران و رعايت تقوا شايستگي درك فيوضات ماه رحمت و مغفرت را كسب نموده و شيرين تر شدن شهد مناجات در كام جانشان، آنان را براي حركت در مسير خودسازي و همدردي و كمك به نيازمندان جامعه مهيا كند.

دراين پيام آمده است : اميد است كه در اين ماه مبارك با بهره‌ گيري از تعاليم قرآن و سنت حسنه پيامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي(ص) شاهد تقويت روحيه برادري و همدلي ميان مسلمان جهان باشيم و براي رفع ظلم و تبعيض و گسترش صلح و امنيت پايدار در پهنه گيتي تلاش كنيم.

با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان به ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش از خداوند بزرگ مي خواهم تا ياريمان كند كه امسال نيز با اجراي برنامه هاي فاخر فرهنگي و مذهبي، فضاي بهره مندي بيشتر از فيوضات اين ماه عزيز براي همگان ميسر شود.

1630**1641/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها