۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۰۶
کد خبر: 81649344
T T
۰ نفر
عملیات احداث استادیوم ورزشی شهركرد امسال آغاز می شود

شهركرد- ایرنا- معاون مسكن و ساختمانهای دولتی وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال با تخصیص اعتبار لازم عملیات احداث استادیوم ورزشی شهركرد آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر علیزاده عصر سه شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه های عمرانی خوبی در حوزه راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست كه برخی از این پروژه ها كه به بهره برداری رسیده، نقش مهمی در رشد وتوسعه این استان دارد.

وی تصریح كرد: در همین راستا امسال عملیات ساخت و ساز بیمارستان 220 تختخوابی بروجن و بیمارستان لردگان به پایان می رسد و پروژه استادیوم ورزشی شهركرد آغاز می شود.

علیزاده در خصوص پروژه فرهنگسرای شهركرد گفت: برای بهره برداری از این طرح 140 میلیارد ریال هزینه شده كه در فضای طبقه همكف فرهنگسرا یك سالن كتابخانه به مساحت 540 متر مربع و فضای نمایشگاهی با یك هزار و 270 مترمربع مساحت قرار داد كه فضای نمایشگاه شامل سالن نمایشگاه هنر و صنایع دستی، فضای باز نمایشگاهی و مخزن است.

معاون مسكن و ساختمانهای دولتی وزارت راه و شهرسازی همچنین در خصوص جاده جایگزین سد كارون 4 اظهار داشت: با افتتاح از این پروژه مسیر شهركرد - خوزستان 68 كیلومتر كوتاه تر و 30 نقطه حادثه خیز رفع شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری جاده جایگزین سد كارون 4 و تعدادی پروژه عمرانی دیگر از جمله فرهنگسرای شهركرد بهره برداری شد.

7363/6014/

سرخط اخبار استان‌ها