۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۲۲
کد خبر: 81649675
T T
۰ نفر
ورزشكار گیلانی مدال طلای مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی جهان را كسب كرد

رشت - ایرنا - یك ورزشكار گیلانی موفق شد مدال طلای مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی جهان را كسب كند .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه گفت : در رقابت های كشتی ساحلی قهرمانی جهان كه در كشور رومانی جریان داشت ، سید امیر حسین میرباباشاهی از گیلان مدال طلای این رقابت ها را كسب كرد .

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این ورزشكار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها ، در وزن به اضافه 80 كیلوگرم ، با غلبه برابر رقبای خود مدال طلای قهرمانی جهان را برگردن آویخت .

وی اظهار كرد : سید امیر حسین میرباباشاهی تنها ملی پوش گیلانی حاضر در این مسابقات بود كه یكی از سه نشان طلای تیم ملی كشتی ساحلی ایران را به ارمغان آورد .

وی ادامه داد : در پایان مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی جهان كه به میزبانی كشور رومانی برگزار شد ، تیم ملی بزرگسالان و جوانان ایران با سرمربیگری فردین معصومی قهرمان گیلانی سابق كشتی آزاد ، با كسب سه مدال طلا و یك مدال برنز قهرمان جهان شد و در رده سنی نوجوانان نیز با كسب یك مدال طلا و یك نقره به مقام سوم رسید .

وی بیان كرد : همچنین نقی هدایتی رییس هیات كشتی استان گیلان به عنوان نماینده فدراسیون و نادر سمامی دیگر نماینده این استان به عنوان پزشك به همراه كاروان ایران در مسابقات كشتی ساحلی قهرمانی جهان حضور داشتند.ك/3

7285/6070

سرخط اخبار استان‌ها