۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81650485
T T
۰ نفر

برخورد جدي پليس با روزه خواري در ملاءعام

۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81650485
برخورد جدي پليس با روزه خواري در ملاءعام

مشهد - ايرنا - رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي خراسان رضوي گفت: پليس با جديت تمام با كساني كه به صورت علني در ملاءعام روزه خواري كنند برخورد مي كند.

سرهنگ هادي شيرمحمدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هيچ واحد صنفي طي ماه مبارك رمضان مجاز به توزيع غذا در ساعات قبل از افطار نيست و فقط هتلها و مهمانپذيرها مجاز به توزيع غذا هستند در اين خصوص لذا نشستهايي با اتاق اصناف برگزار شده است.

وي در ادامه گفت: در همين چارچوب پليس براي نظارت بر گران فروشي و واحد‌هاي فروش نيز اعلام آمادگي كرده‌ لذا ايام ماه مبارك رمضان طببق هماهنگي با دستگاه قضايي به صورت 24 ساعته امكان صدور حكم و كسب اجازه از دستگاه قضايي ميسر است.

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي خراسان رضوي افزود: اين موارد كنترلي همه ابعاد از بدحجابي تا گرانفروشي را شامل مي‌ شود لذا توقع مي رود همگان با پليس همكاري داشته و در صورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره 2183263 براي رسيدگي گزارش دهند.

وي ادامه داد: خودروهايي‌ كه طي ماه مبارك رمضان سرنشينان آن مرتكب روزه خواري شوند تا يك ماه توقيف خواهد شد و براي سرنشينان آن نيز پرونده قضايي تشكيل مي شود.

سرهنگ شيرمحمدي گفتد: پرونده روزه خواري حتي بخاطر سيگار كشيدن در ملاءعام، ظرف 24 ساعت تشكيل و به آن رسيدگي مي شود.

وي در ادامه به هماهنگي پليس با ستاد تسهيلات سفر نيز اشاره و بيان كرد: اقدامات لازم براي تامين آسايش زائران فراهم شده است.



* طرحهاي ترافيكي همزمان با ايام ماه مبارك رمضان

رييس پليس راهنمايي و رانندگي خراسان رضوي نيز از اجراي طرحهاي ترافيكي در ساعات قبل از افطار طي ايام ماه مبارك رمضان در اين استان خبر داد.

سرهنگ حميدرضا گرايلي گفت: طرح ترافيكي از يك ساعت قبل از افطار در سطح شهر مشهد آغاز مي شود و مباحث ترافيكي را به صورت دقيق كنترل مي كند لذا از عموم مردم و زائران درخواست داريم همكاري لازم را با پليس داشته باشند و قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند.

وي افزود: طرح ترافيكي پليس راهور در هسته مركزي شهر مشهد از جمله محدوده حرم مطهر امام رضا(ع)، توقفگاهها و استراحتگاهها به مرحله اجرا گذارده مي شود.

وي ادامه داد: طرح زوج و فرد تردد خودروها نيز همچون گذشته در ايام ماه مبارك رمضان در اطراف حرم مطهر رضوي اجرا مي شود.

7498/1858

سرخط اخبار استان‌ها