۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۲
کد خبر: 81650552
T T
۰ نفر
ديدگاههاي رهبري در سفر تاريخي به استان بايد به مطالبه عمومي تبديل شود

قزوين - ايرنا - استاندار قزوين گفت: تاكيدات و ديدگاههاي عميق و بلند مقام معظم رهبري در سفر به اين استان بايد به مطالبه عمومي تبديل شود.

به گزارش ايرنا، مرتضي روزبه روز چهارشنبه در انتخابات اولين مجمع عالي بسيج استان قزوين كه با حضور جمعي از مسوولين و بسيجيان در سالن اجتماعات دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) برگزار شد، افزود: تحقق مطالبات رهبري در استان نيازمند همكاري همه آحاد مردم و مسوولان است تا بتوانيم اين مطالبات را عملياتي كنيم.

وي اظهاركرد: متاسفانه تنها 10 درصد مطالبات رهبري در سفر سال 1382 به استان قزوين محقق شده و هنوز به هر دليلي بخش اعظمي عملياتي نشده، لذا اين دغدغه اي است كه اميدواريم با تشكيل مجمع عالي بسيج در استان قزوين پيگري شود.

روزبه خاطرنشان كرد: توجه به حوزه هاي فرهنگي، علمي، آب، كشاورزي، صنعت و تحقيقات از تاكيدات مقام معظم رهبري در سفر به قزوين بود و امروزه اگر كسي بخواهد از استاني توسعه يافته و پيشرفته توام با كيفيت بالاي زندگي برخوردار باشد، چارچوب آن توسط رهبري در اين سفر طرح و تبيين شده است.

وي تاكيد كرد: بايد به دنبال راهكارهايي باشيم كه به اين موضوعات توجه شود و نقطه نظرات و ديدگاههاي رهبري به يك مطالبه عمومي تبديل شود و هر فرد و شخصيتي بايد بتواند با ارايه راهكار در راستاي تحقق مطالبات و ديدگاههاي رهبري درخصوص توسعه و تعالي استان قزوين ما را ياري كند.

استاندار قزوين با اشاره به اينكه در آستانه برنامه ششم توسعه در كشور قرار گرفته ايم گفت: اعضاي مجمع عالي بسيج در استان بايد موضوعات مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري در سفر ايشان به استان قزوين را ملاك ارزيابي دستگاهها قرار داده تا اين حركت سرآغاز خوبي براي فعاليت سازنده در استان باشد.

روزبه تاكيد كرد: خوشبختانه در استان قزوين هماهنگي خوبي بين اعضا و اركان استان وجود دارد كه بايد با توجه به آموزه هاي رهبري پيش برويم، چرا كه نياز امروز ما به وحدت به مراتب بيشتر از گذشته است .

وي در پايان افزود: منويات مقام معظم رهبري جهت دهنده و نقشه راه حركت نظام جمهوري اسلامي است و رهنمودهاي معظم له نياز به تفسير و تحليل ندارد و بايد كارگزاران نظام و مسوولين نيز حركت خود را مبتني بر آن مسير و تحقق ايده هاي ايشان تنظيم كنند.

7390/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها