۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۴
کد خبر: 81666411
T T
۰ نفر

درخشش دی ماریا و مسی در كوپا آمریكا

۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۴
کد خبر: 81666411
درخشش دی ماریا و مسی در كوپا آمریكا

تهران - ایرنا - دی ماریا و مسی باز هم در دیدارنیمه نهایی برابر پاراگوئه در مسابقات كوپا آمریكا، خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا ازفدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز( چهارشنبه)دردیداربا پاراگوئه درمسابقات كوپا آمریكا با نتیجه پرگل 6 بر یك پیروز شد و به مرحله نهایی صعود كرد.

ماركوس روخو در دقیقه 15، خاویر پاستوره در دقیقه 27، آنخل دی ماریا در دقایق 47 و 53، سرخیو آگوئرو در دقیقه 80 و گونزالو ایگواین در دقیقه 83 گل های آرژانتین را به ثمر رساندند.

لوكاس باریوس در دقیقه 43 برای پاراگوئه گلزنی كرد.

پاس كاری خوب مسی و گلزنی دی ماریا، پیروزی را برای تیم آرژانتین به ارمغان آورد.‏

ارسال لیونل مسی در دقیقه 15 از روی ضربه ایستگاهی از سمت چپ، روی غفلت مدافعان پاراگوئه به روخو ‏رسید و او با هم یك ضربه دقیق، اولین گل خود را وارد دروازه حریف كرد.‏

پاس عالی مسی در دقیقه 27، با یك ضربه محكم از پشت محوطه جریمه و گل پاستوره حساب كار را 2 بر صفر كرد.‏

لوكاس باریوس مهاجم پاراگوئه در دقیقه 42 با یك ضربه پای چپ قدرتمندانه، ‏دروازه سرخیو رومرو را باز كرد و نیمه اول با نتیجه 2بریك به پایان رسید.

آرژانتینی ها در نیمه دوم خیلی زود به گل سوم و چهارم توسط آنخل دی ماریا رسیدند.

در دقیقه 80، ارسال دیدنی دی ماریا از سمت چپ، در بین 3 مدافع ‏پاراگوئه به سرخیو آگوئرو رسید و او هم با یك ضربه سردیدنی، گل پنجم را به ثمر رساند.‏

همكاری مسی و اور بانگا، در دقیقه 83 یك ‏موقعیت خوب برای هیگواین ایجاد كرد و او با گل ششم، جشنواره گل آرژانتین را تكمیل كرد.

دی ماریا بعد ازمسابقه به تلویزیون پابلیكا گفت: به خاطر گلزنی خیلی خوشحال هستیم. این مسابقه بزرگی بود و بعد از گل پاراگوئه اوضاع كمی مشكل تر شد، ولی ما در نیمه دوم با مدیریت، كنترل بازی را در دست گرفتیم.

مسی نیز گفت: ما می دانستیم به محض آنكه مدیریت بازی را در دست بگیریم و از فرصت های ایجاد شده استفاده كنیم، گلزنی خواهیم كرد. ما در فینال جام جهانی بازی كردیم و به امید قهرمانی در كوپا آمریكا هستیم.

آرژانتین یك سال بعد از شكست در فینال جام جهانی 2014برزیل، روز شنبه در سانتیاگو تلاش خواهد كرد در دیدار نهایی با شیلی، به 22 سال ناكامی در كسب قهرمانی پایان دهد.

ورزشی**1210**1590

سرخط اخبار ورزش