۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴
کد خبر: 81667991
T T
۰ نفر
محروميت ها و مشكلات آموزش و پرورش موروثي و تاريخي است

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: محروميت ها و مشكلات آموزش و پرورش تنها مربوط به اين دوره نبوده، بلكه موروثي و تاريخي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جاسم جادري روز پنجشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبريك سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) اظهار داشت: مشكلاتي همچون تامين سرانه آموزشي براي دانش آموزان و مخارج آموزش و پرورش به حدي اين مجموعه را در تنگنا قرار داده كه يكي از دلايل استيضاح وزير آموزش و پرورش نيز اين مشكلات و مسائل معلمان بوده است.
وي افزود: اما اين محروميت و مشكلات آموزش و پرورش تنها مربوط به اين دوره نيست، بلكه موروثي و تاريخي است و خوشحاليم كه وزير آموزش و پرورش كه فردي فرهيخته است با راي مجدد نمايندگان مجلس در اين مسووليت باقي ماند.
جادري با بيان اينكه براي بازگشايي مدارس وظايف مهمي بر عهده داريم، تصريح كرد: در همه شهرستان هاي استان هرمزگان بايد زمينه بازگشايي مناسب مدارس فراهم شود و با حداقل مشكلات اين كار صورت گيرد.
وي بر لزوم استفاده از ظرفيت خيرين براي رفع مشكلات آموزش و پرورش تاكيد كرد و بيان داشت: همچنين مي توان گروهي از شوراي آموزش و پرورش استان را تعيين كرد تا از تجارب ديگر استان ها براي رفع مشكلات استفاده كنند.
جادري با تاكيد بر اينكه اعضاي شوراي آموزش و پرورش بايد به رفع مشكلات اين بخش كمك كنند، اظهار داشت: از قطع كردن آب و برق مدارس بايد جلوگيري شود و ادارات مسئول در اين زمينه به آموزش و پرورش كمك كنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش هرمزگان داراي ظرفيت هاي خوبي است كه بايد شاخص هاي خوب اين بخش براي مردم مطرح شود و همه بايد كمك كنند تا آموزش و پرورش از مشكلات نجات پيدا كند.ك/3
7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها