۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰
کد خبر: 81673116
T T
۰ نفر
كشف و ضبط بيش از 1300 دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاق در مياندوآب

مهاباد ـ ايرنا ـ يك هزار و 318 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي و قاچاق با تلاش ماموران نيروي انتظامي در شهرستان مياندوآب كشف و ضبط شد.

به گزارش سايت اطلاع رساني تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي، فردي قصد داشت كه اين تعداد گوشي تلفن قاچاق و فاقد مجوز ورود را با استفاده از يك دستگاه كاميون از طريق آذربايجان غربي به استان هاي ديگر كشور منتقل كند.

بر اساس اين گزارش، با هوشياري ماموران نيروي انتظامي مياندوآب اين كاميون شناسايي و راننده آن پس از تشكيل پرونده و سير مراحل قانوني و اعلام جرم گمرك به تعزيرات حكومتي اين شهرستان ارجاع داده شد.

رييس شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز اداره تعزيرات حكومتي مياندوآب نيز متهم را به ضبط كالا و پرداخت مبلغ يك ميليارد و 488 ميليون ريال جزاي نقدي جريمه كرد.

به گزارش ايرنا، از ابتداي سال جاري تاكنون در قالب 70 فقره عمليات، كالاهايي به ارزش بيش از 35 ميليارد ريال در شهرستان مياندوآب كشف و ضبط، 70 دستگاه خودروي سواري و كاميون توقيف و 85 نفر نيز دستگير شده اند.

شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شهرهاي عمقي كشور به شمار مي رود.

مياندوآب با 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 155 كيلومتري مركز استان آذربايجان غربي و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كردستان واقع شده است.

2077/3020/6185/1905
۰ نفر