۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴
کد خبر: 81700991
T T
۰ نفر
هدف گذاری دولت رفع مشكل روستاییان و مناطق محروم است

تهران-ایرنا-فرماندار قرچك مهمترین هدف گذاری دولت در این شهرستان را رفع مشكل روستاییان و مناطق محروم عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشكلات و معضلات روستاهای قرچك در محل فرمانداری این شهرستان افزود: دولت تدبیر و امید با نگاه عادلانه به تمامی مناطق كشور، تلاش دارد تا به رشد و توسعه همه جانبه جامعه كمك كرده و مشكلات مناطقی كه كمتر به آنها توجه شده را رفع كند.

وی گفت: دولت تلاش می كند با ایجاد فرصت های مناسب اقتصادی، به رشد متوازن مناطق محروم روستایی همپای مناطق شهری كمك كند.

مرسل پور تصریح كرد: دولت با حمایت از تعاونی ها و تشكل های روستایی فرصت های شغلی مناسبی را برای روستائیان فراهم خواهد كرد تا از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز جلوگیری شود.

فرماندار قرچك در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سازنده شوراهای اسلامی در استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه گفت: شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: شوراها می توانند به تحقق هدف گذاری دولت در ایجاد آسایش و افزایش آرامش و امكانات در روستاها كمك نموده و سرعت دست یابی به اهداف از پیش طراحی شده را افزایش دهند.

فرماندار قرچك یادآور شد: دهیاران نیز باید با همكاری اعضای شورای اسلامی و بخشدار، مسائل و مشكلات روستاها را احصاء و با كاركارشناسی و با توجه به مقتضیات هر منطقه و جمعیت روستایی، اعتبارات و امكانات لازم را به مناطق روستایی اختصاص دهند.

شهرستان قرچك 300 هزار نفر جمعیت دارد و در 20 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

این شهرستان هشت روستای دارای سكنه دارد.

تهرام/7254//7244
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه