طرح حيات طيبه فرصتي براي انتقال مطلوبتر مفاهيم ديني است

ياسوج - ايرنا - رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه فرهنگيان كشور گفت: طرح حيات طيبه فرصتي مناسب براي ايجاد مشاركت دانشجو معلمان دانشگاه هاي فرهنگيان و آماده سازي هر چه بيشتر آنان در راستاي انتقال مطلوبتر مفاهيم ناب ديني به دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد امين الله دادگر عصر يكشنبه در آيين اختتاميه طرح حيات طيبه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگيان استان هاي كهگيلويه و بويراحمد، خوزستان و يزد در ياسوج افزود: هدف از اجراي اين طرح بصيرت افزايي و عملي كردن آموزه هاي ديني به ويژه سبك زندگي، روابط اجتماعي و امور معنوي است.

وي بيان كرد: اين طرح از سال گذشته به صورت متمركز در مشهد مقدس و امسال به ميزباني چهار استان كشور از جمله كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.

دادگر اظهار كرد: طرح حيات طيبه مبناي قرآني دارد و به همين دليل بايد توجه ويژه اي به آن شود.

مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه فرهنگيان كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين، گفت: طرح حيات طيبه با شركت 280 دانشجو معلم پسر و دختر از استان هاي جنوبي كشور از دو تا 12 مرداد 94 در ياسوج برگزار شد.

حجت الاسلام سيد پرويز دهسار افزود: اين طرح با محوريت ولايت فقيه، ويژگي هاي معلم، فرقه هاي انحرافي، روابط پسر و دختر و با حضور استادان دانشگاهي برگزار شد.

سليمان حسيني نيك رييس پرديس دانشگاه فرهنگيان شهيد ايزدپناه ياسوج نيز در اين آيين، گفت: حيات طيبه نهايت تعالي زندگي انسان ها بوده و ضرورت دارد بيش از پيش در اين زمينه تلاش و اقدام شود.

در اين آيين شش دانشجو معلم برگزيده طرح حيات طيبه از استان هاي كهگيلويه و بويراحمد، يزد و خوزستان تجليل شدند.

حدود پنج هزار معلم آقا و خانم كار تدريس به بيش از 140 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع تحصيلي ابتدايي و متوسطه اول و دوم را در دو هزار و 700 آموزشگاه در كهگيلويه و بويراحمد بر عهده دارند.

7535/6162

سرخط اخبار استان‌ها