۱ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۲۵
کد خبر: 30725682
T T
۰ نفر

يزد-استاندار يزد با اشاره به اهميت توليد علم به ويژه در حوزه علوم انساني بر اهميت نوآوري در كنار آموزش و پژوهش تأكيد كرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد،'محمد رضا فلاح زاده ' در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان كه در محل سالن همایشهای دانشگاه پیام نور استان برگزار شدگفت: همه ابداعات و اختراعات در زمینه های مختلف اثر تلاش صاحبان تولید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشكیل كارگروه هایی متشكل از محققان و پژوهشگران در هر استان را از زمینه های تولید علم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز طی سخنانی در این مراسم به اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخت و بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه پژوهش تاكید كرد.

'عباسعلی رضائی' با بیان اینكه فرهنگ پژوهش باید به عموم مردم تسری یابد، اظهار امیدواری كرد؛ با برنامه ریزیهای خوبی كه در سالهای اخیر صورت گرفته است، در آینده ای نزدیك شاهد رشد روز افزون پژوهش در جامعه باشیم.

وی تصریح كرد: استان یزد توانمندیها و پتانسیلهای بسیار خوبی دارد بنابراین جایگاه استان یزد در تولید علم باید ارتقاء یابد.

معاون استاندار از دستگاه های اجرائی استان خواست به آنچه كه درقانون و بودجه سال جاری در خصوص پژوهش مطرح شده است، توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم ، هفته پژوهش را گرامی داشت و گزارشی از عملكرد دانشگاه پیام نور استان ارائه كرد.

'عباس كلانتری' گفت: بر زمین نشاندن هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی یكی از نتایج ملموس پژوهش است كه در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم.

در این مراسم از محققان و پژوهشگران برتر استان تجلیل شد.ك/1

7546/1968