۵ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۰۱
کد خبر: 30732927
T T
۰ نفر

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين بر ارتقاي مسير كيفيت و نحوه خدمات بهتر به ارباب رجوع توسط اداره كل ثبت احوال استان تاكيد كرد.

به گزارش ایرنا، آیت اله 'هادی باریك بین ' روز دوشنبه به مناسبت روز ملی ثبت احوال در دیدار با جمعی از مدیران و كاركنان اداره ثبت احوال استان افزود: ساماندهی آمار و هویت افراد و مهاجرت از اهداف مهم این اداره كل می باشد.

وی اظهار داشت : ساماندهی ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت در كشور ، تولید و انتشار آمار و اطلاعات از وظایف مهم اداره ثبت احوال است و باید كاركنان اولویت خود را ارتقای مسیر كیفیت و بالا بردن كارایی دانسته تا به موفقیت هایی دست پیدا كنند.

آیت اله باریك بین نحوه خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع را با اهمیت دانست و خاطر نشان كرد: خوشبختانه این اداره كل توانسته از نظر كارآیی دربرنامه های خود و تكریم ارباب رجوع رضایت مردم استان را فراهم نماید كه جای قدردانی است .

'اصغر آراسته 'مدیر كل ثبت احوال استان قزوین نیز در این دیدار در خصوص فعالیت های این اداره كل گفت : در سال گذشته ارزیابی كه از سوی استانداری قزوین انجام شد این اداره كل رتبه نخست را در بین دیگر دستگاههای استان كسب كرد.

وی افزود: با همكاری و مساعدت كاركنان این اداره كل توانستیم اسناد سجلی مشاهیر و شخصیت های برجسته استان را گردآوری كنیم .

7390/ 1644