۷ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 30736644
T T
۰ نفر

قصرشيرين - رييس آموزش و پرورش قصرشيرين گفت: بصيرت و ولايت مداري از دستاوردهاي بزرگ حماسه نهم دي 88 بود كه بايد به بهترين شكل براي نسل دانش آموز تشريح و نهادينه شود.

' كامران آبی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه نهم دی یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: در این حماسه عظیم بار دیگر حضور ملت در صحنه، توطئه های داخلی و خارجی را خنثی كرد.

وی گفت: نهم دی 88 ابهت پوشالی دنیای استكبار را در هم شكست و ملت ایران بار دیگر به ندای رهبر، فرمانروا و ولی امر مسلمین جهان لبیك گفت.

آبی اظهار داشت: در این حماسه پرشور ملت انقلابی ایران اسلامی ثابت كرد كه ولایتمدار و همیشه بیدار، فهیم، حامی و پشتیبان این نظام الهی و ولایت مطلقه فقیه هستند.

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین با بیان اینكه ارزش حماسه 9 دی سال 88 كمتر از دیگر ایام انقلاب نیست، اضافه كرد: این روز بزرگ برای ملت ایران یوم الله است و باید به بهترین شكل ممكن هر سال پاس داشته شود.

زنگ بصیرت و پیوند با ولایت امروز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد حماسه 9 دی ' روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ' در مدارس مقاطع مختلف شهرستان قصرشیرین به صدا در آمد.ك/3

1234/9102/567