۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 30741297
T T
۰ نفر

حضور فرنگي كاران جوان در تورنمنت بلغارستان

۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 30741297

تهران- كادر فني تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان در ادامه برنامه هاي آماده سازي اين تيم، حضور در تورنمنت جام نيكولاپتروف بلغارستان را به مسئولان فدراسيون كشتي پيشنهاد دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ كادر فنی تیم كشتی فرنگی جوانان كشورمان در پی آن است تا در صورت موافقت فدراسیون كشتی، تیمی منتخب از نفرات اردوی آماده سازی به مسابقات جام نیكولاپتروف بلغارستان اعزام شود.

بنا بر این گزارش نخستین اردوی تیم كشتی فرنگی جوانان پس از مسابقات انتخابی و از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد. البته این در حالیست كه كادر فنی اعلام كرده بود پس از پایان اردوی سوم استعدادیابی و بسترسازی تیم كشتی فرنگی جوانان كار شناسایی بهترین نفرات مسابقات قهرمانی كشور به پایان خواهد رسید و مربیان با جمع‌بندی این 3 اردو و همچنین مسابقات انتخابی تیم جوانان، نفرات دعوت شده به نخستین اردوی رسمی را انتخاب می‌كنند.

از سوی دیگ گفته می شود كه مسابقات انتخابی تیم كشتی فرنگی جوانان در روزهای 20 تا 23 دیماه به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد كه در روز نخست 3 وزن 50، 55 و 60 كیلوگرم به میدان خواهند رفت، در روز دوم فرنگی‌كاران اوزان 66 و 74 كیلوگرم با یكدیگر كشتی می‌گیرند و در روز سوم نیز مدعیان اوزان 84، 96 و 120 كیلوگرم به مصاف هم می‌روند.

طبق برنامه مدون كادر فنی قرار است پس از اتمام این مسابقات، نخستین اردوی رسمی فرنگی كاران جوان از روز اول بهمن ماه در محل خانه كشتی شماره 2 آغاز شود و تا روز 13 بهمن ماه ادامه یابد..

برنامه های آماده سازی فرنگی كاران جوان در حالی برای اجرا در دستور كار قرار دارد كه گفته می شود كادر فنی این تیم تا دهه پایانی دی ماه دستخوش تغییر و تحولات خواهد شد.

9162**1440
۰ نفر