۱۱ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۵۸
کد خبر: 30743667
T T
۰ نفر

ساري – سرمربي تيم فوتسال ليگ برتري راه ساري گفت : كسب حداكثر امتياز از پنج ديداري كه بايد در خانه از حريفان ميزباني كنيم ، عامل حفظ سهميه مازندران در ليگ برتر است كه با كوشش فراوان به اين هدف خواهيم رسيد .

' علی رعدی ' روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : هدف اصلی در 9 دیدار باقیمانده تا پایان رقابت ها ، رسیدن به پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است كه اگر بتوانیم به این هدف دست پیدا كنیم ، نجات راه ساری از خطر سقوط به لیگ دسته اول فوتسال كشور قطعی است .

وی بیان داشت : یكی از نقاط قوت بارز تیم ، حمایت فراوان تماشاگران از این تیم در دیدارهای خانگی است كه تقویت این عامل در دیدارهای باقیمانده موجب كسب پیروزی و صعود این تیم در جدول رده بندی خواهد شد .

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری راه ساری به تساوی این تیم برابر تیم لبنیات ارژن فارس اشاره كرد و مدعی شد : قضاوت ناعادلانه داور موجب شد بر خلاف شایستگی بازیكنان ، به تساوی و كسب حداقل امتیاز از این دیدار خارج از خانه قناعت كنیم .

رعدی ادامه داد : بزرگترین مشكل راه ساری در هفته های اخیر ، افت محسوس روحیه بازیكنان است كه با كسب پیروزی در دیدار روز پنجشنبه ، دیدارهای آینده را با امیدواری بیشتر دنبال می كنیم .

تیم فوتسال راه ساری در پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال كشور با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد .

این تیم روز پنجشنبه در تالار ورزشی سیدرسول حسینی ساری ، میزبان تیم صدرجدولی گیتی پسند اصفهان است .ك/3

7331/503