۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۹
کد خبر: 30754220
T T
۰ نفر

رشت - رييس روابط عمومي تامين اجتماعي گيلان از تجليل كارفرمايان نمونه حامي كارگر در اين استان خبر داد.

'امیررضا زندی فر' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: كارفرمایان به عنوان اصلی ترین و مهمترین ركن تولید و سه جانبه گرایی نقش موثری برای تحقق اهداف و ارتقای درآمدها و بهبود كمی و كیفی خدمات دارند.

وی یادآور شد: به منظور تقویت تعاملات سازمان تامین اجتماعی با جامعه كارفرمایی كشور برای سومین سال متوالی همایش تقدیر از كارفرمایان حامی كارگر به صورت متمركز كشوری و مستقل در استان ها در ایام دهه مبارك فجر برگزار می شود.

رییس روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان كرد: این مراسم تقدیر نیز در دهه مبارك فجر امسال در گیلان برگزار كه در آن كارفرمایان نمونه حامی كارگر استان تجلیل خواهند شد.

وی گفت: یك كارفرمای نمونه استان گیلان حائز بالاترین امتیاز نیز به همایش كشوری تقدیر از كارفرمایان حامی كارگر دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: حفظ حقوق بیمه شدگان با ارایه لیست حق بیمه بر مبنای دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و كامل حق بیمه نیروی كار در مهلت مقرر، عدم وجود بدهی قطعی، استفاده از سیستم مكانیزه و پرهیز از مراجعات غیرضروری از جمله عمده ترین مولفه های اثرگذار در انتخاب این كارفرمایان است.

وی رعایت مفاد ماده 90 قانون و انجام معاینات اولیه قبل از شروع اشتغال به كار، رشد جذب نیروی كار در یك سال اخیر، عدم محكومیت كارفرما در مراجع حل اختلاف اداره كل را از دیگر مولفه های اثرگذار در انتخاب كار فرمایان نمونه حامی كارگر عنوان كرد.ك3

7286/ 603