۱۹ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۶
کد خبر: 30755799
T T
۰ نفر

تهران - حجت اله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، حسن رنگرز را به عنوان نايب رئيس فدراسيون به وزارت ورزش و امور جوانان پيشنهاد كرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا؛ در ادامه تغییر و تحولات اخیر سرپرست فدراسیون كشتی، 'حسن رنگرز' مشاور وزیر ورزش به عنوان گزینه اصلی برای احراز پست نایب رئیسی فدراسیون كشتی در نظر گرفته شده و هم اكنون همه چیز برای حضور او در عرصه اجرایی كشتی مهیاست.

بدین ترتیب حسن رنگرز در صورت تایید از سوی مسئولان باید به زودی به عنوان نایب رئیس فدراسیون كشتی آغاز به كار كند.

رنگرز سالها دوبنده وزن 55 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان را بر تن داشت كه موفق شد در این وزن به دو نشان طلا و برنز رقابتهای جهانی 2001 و 2002 دست یابد.

او در آن سالها به عنوان فنی ترین فرنگی كار جهان نیز انتخاب شد. رنگرز پس از خداحافظی از عرصه قهرمانی، وارد جامعه مربیان شد و مدتی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران به فعالیت مشغول بود.

رنگرز در زمینه تحصیل نیز همواره فرد موفقی بود و توانست با دریافت مدرك دكترا در رشته 'مدیریت ورزش' از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

هم اكنون 'محمد علی صنعتكاران' این مسئولیت را بر عهده دارد كه حكم وی نیز از حدود 5 سال قبل و در زمان ریاست محمدرضا یزدانی خرم در فدراسیون صادر شد.

طبق قانون افرادی كه برای احراز پست های رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در نظر گرفته می شوند، حتما باید با تایید وزارت ورزش و امور جوانان به این مسئولیت منصوب شوند.

9162