۲۰ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۰۶
کد خبر: 30757682
T T
۰ نفر

دزفول – هنرمند دزفولي در دومين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي مقاومت در رشته هنرهاي جديد و مفهومي موفق به كسب مقام برتر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ' محمدرضا احمدیان فرد' هنرمند دزفولی در این جشنواره كه در فرهنگسرای صبای تهران برگزار شد در رشته هنرهای جدید و مفهومی از بین 98 شركت كننده و بیش از سه هزار و 700 اثر از هنرمندان كشورهای مختلف موفق به كسب مقام برتر شد.

' غلامعلی تاج' افزود: در این جشنواره بیش از یكهزار هنرمند از كشورهای فلسطین، فرانسه، برزیل، مراكش، لبنان، عربستان، بوسنی، مكزیك، تركیه و رومانی و سوریه و جمهوری اسلامی ایران در رشته های طراحی، نقاشی، پوستر، عكس، كاریكاتور، طرح های حجمی، انیمیشن و هنرهای جدید و مفهومی شركت داشتند.

تاج با اشاره به اثر این هنرمند گفت: اثر این هنرمند دزفولی كاری نو و فراتر از نقاشی است كه به صورت برجسته در ابعاد دو در دو و ارتفاع هفتاد سانتی متر ارایه شده است.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره ای ارزش ها ،خاطرات و هنجارهای ارزشی دوران دفاع مقدس را زنده كرده و در فضای فعلی منطقه نقش جدی و ارزشمندی ایفا می كند.

رییس اداره ارشاد دزفول با اشاره به افتخار آفرینی های این هنرمند دزفولی گفت: این هنرمند پیش از این نیز در جشنواره های هنری كشوری موفق به كسب رتبه برتر شده است.

538/8111