۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۱۹
کد خبر: 30780624
T T
۰ نفر

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين با اشاره به سرنگوني رژيم هاي زورگو و طاغوتي كشورهاي منطقه در ماه بهمن، گفت:امروز شاهديم كه روز به روز ابعاد دهه فجر و انقلاب اسلامي ايران روشن تر از گذشته مي شود.

حجت الاسلام و المسلمین 'علی قابل' روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین افزود: هنوز از یادمان نرفته است كه در تظاهرات علیه رژیم ستمشاهی شعار 'بهمن ماه خون است، طاغوت سرنگون است' سر داده می شد و امروز شاهدیم كه مصری ها سالروز سرنگونی مبارك را جشن می گیرند و رژیم طاغوتی یمن در حال از بین رفتن است.

وی اظهار كرد:مثل این كه خداوند متعال اراده كرده است تا بهمن به ماهی مهم و برجسته و زمان سرنگونی حكومت های طاغوتی تبدیل شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به تهدیدات و فشارهای دشمنان پس از گذشته سه دهه از انقلاب اشاره كرد و گفت:از دشمن همین انتظار می رود كه مقابل انقلابی كه با دست خالی به پیروزی رسید و همه دنیا را تكان داد به عناد بپردازد كه این مساله یكی از پیامدهای انقلاب ما به شمار می رود.

قابل در ادامه با تاكید برگزاری هرچه باشكوه تر آیین های مربوط به سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، اظهار كرد:در فضاسازی مربوط به دهه فجر باید از ظرفیت اصناف، ادارات و بانك ها به طور ویژه استفاده كرد.

وی به تشریح برنامه های تدارك دیده شده به منظور گرامیداشت دهه فجر در استان قزوین اشاره كرد و گفت:امسال 133 مسجد در استان داوطلب برگزاری برنامه ها و مراسم مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشند كه صد مورد آنها در شهرها و سایر در روستاها قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، برگزاری مراسم ویژه لحظه تاریخی ورود حضرت امام(ه) در مزار شهدا از سوی بنیاد شهید و با همكاری آموزش و پرورش، نواختن زنگ انقلاب، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، انجام رژه و دیدار فرماندهان و مدیران استان با نماینده ولی فقیه،برگزاری مسابقات حفظ قرآن را برنامه های درنظر گرفته شده برای دهه مبارك فجر خواند.

قابل همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست های سیاسی، نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب از سوی ارتش، برگزاری جشنواره ملی خطبه غدیر و گفتمان انقلاب در مدارس و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان را از دیگر برنامه های تدارك دیده شده به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در استان قزوین برشمرد.

وی در ادامه بر تلاش مسوولین برای جلب مشاركت حداكثری مردم در انتخابات تاكید كرد و یادآور شد:بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و پرداختن به مساله انتخابات در راستای افزایش حضور مردم در انتخابات در ایام دهه فجر مورد توجه مسوولین قرار بگیرد.

7392/ 1644