۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 30784631
T T
۰ نفر

آران و بيدگل- معاون عمليات نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: درپيش گرفتن سياست تحريم نشان دهنده درماندگي غرب در مقابل اقتدار نظام اسلامي است.

به گزارش ایرنا، امیر ' غلامعلی غلامعلیان ' روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان شهید مصطفی كبریایی ارتش در آران و بیدگل اظهارداشت: دشمن به هیچ وجه توانایی مقابله با ایران را ندارد و تجربه ثابت كرده است كه نظام اسلامی در تمامی مقاطع در مقابله با دشمن پیروز است.

وی افزود: دشمن در سیاست های تحریمی بر علیه جمهوری اسلامی ایران نیز راه به جایی نخواهد برد و این كشور همچون گذشته در راه پیشرفت و اقتدار به پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به نزدیك بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: دشمن همواره با اتخاذ سیاست ها و دسیسه های مختلف سعی در تضعیف و فروپاشی نظام داشته است اما با رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری در طول این 33 سال همواره مغلوب نظام اسلامی شده است.

امیر غلامعلیان، خاطرنشان كرد: اكنون مردم كشورهای مختلف منطقه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران دیكتاتورهای حاكم بر كشورشان را كنار زده اند و وحشت به اردوگاه دشمن انداخته اند.

وی تاكیدكرد: كسانی كه نظام اسلامی را تهدید به جنگ و اقدام نظامی می كنند ذلیلانه و منفعلانه به ترور دانشمندان كشور روی می آورند.

وی اظهارداشت: دشمن با رصد كردن توانایی و میزان آمادگی ما پی برده است كه توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: ارتش از ابتدای شكل گیری انقلاب اسلامی همواره همراه و پشتیبان انقلاب بوده است.

امیر غلامعلیان تاكیدكرد: سربازان نظام اسلامی همواره در مقابل توطئه های دشمنان آماده و هوشیار هستند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ 'حسین نصیری' تقدیر و سرهنگ 'منصور پور جعفری' به عنوان فرمانده جدید پادگان موشكی شهید كبریایی ارتش در آران و بیدگل منصوب شد.

1724/8132
۰ نفر