۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۰۷
کد خبر: 30786664
T T
۰ نفر

قم ـ توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به خيزشهاي اسلامي منطقه گفت: در راه تبليغ دين خدا نبايد از دشمن هراسيد و استقامت مهمترين مولفه پيروزي است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس قم، حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمد سعیدی' روز یكشنبه در دیدار 60 نفر از دانش آموختگان المصطفی از 53 كشور جهان، با اشاره به اینكه شهر قم رنج های زیادی را برای حفظ و نشر اسلام متحمل شده است، افزود: مردم قم در طول تاریخ رنج ها بردند و در برابر آسیبها و آفات استقامت كردند.

وی با اشاره به آیه 122 سوره توبه، گفت: برای تبلیغ و نشر معارف اسلامی باید مراكزی در نظر گرفته شود كه در آن تولید علم شود و معارف متناسب با زمان تنظیم و زمینه تبلیغ آن فراهم شود.

امام جمعه موقت قم افزود: از زمان استقرار حضرت معصومه(س) در قم نگاه ویژه ای به این شهر شده و امروز شاهدیم كه قم مركز فقاهت، تولید علم و پرورش علمای بزرگی مانند حضرت امام خمینی است كه با دفاع از اسلام موجب تغییر در دنیا شدند.

سعیدی افزود: مراكز دینی و تبلیغی باید طالبان علم را دعوت كنند تا در این مراكز فرهنگ و معارف اهل بیت(س) را فرا گیرند تا در كشورهای مختلف منتشر كنند.

وی با بیان اینكه مزار حضرت فاطمه معصومه(س) منبعی برای انسانیت، اسلام و شیعه است، ادامه داد: اگر انسان خدایی باشد حتی مزارش منشا خیر و بركت و منبعی برای اسلام می شود.

/7404/ 380/
۰ نفر