۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۳۸
کد خبر: 30787646
T T
۰ نفر

دزفول - مدير مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول در فراخواني از علاقمندان خواست اشعار حماسي خود در پيرامون دزفول پايتخات مقاومت را به ستاد چهارم خرداد دزفول ارسال كنند.

سرهنگ پاسدار ' محمدرضا صفارپور' روز دوشنبه دراین فراخوان از عموم علاقمندان خواست تا آثار خود در این خصوص به ستاد چهارم خرداد مستقر در مركز فرهنگی دفاع مقدس ارسال كنند.

وی گفت: با پیگیری های شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت چهارم خرداد در مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول روز چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری دزفول در تقویم سال 1391 ثبت و معرفی شده است.

سرهنگ صفار پور افزود: در راستای نكوداشت این روز كه نماد و یادآور ایستادگی و پایداری مردم مقاوم و مومن دزفول می باشد معاونت ادبیات مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در نظر دارد اشعار شعرای علاقمند را با موضوعات دزفول در جنگ جمع آوری و در مجموعه اشعاری گردآوری كند و در گرامیداشت روز چهارم خرداد ماه سال 1391 از این كتاب رونمایی كند.

سرهنگ صفار پور تصریح كرد: علاقمندان می توانند اشعار خود را حداكثر تا 15 اسفند ماه سال جاری به معاونت ادبیات مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول تحویل و یا به پست الكترونیكی WWW.MFDM.DEZ59@YAHOO.COM ارسال كنند.

538/8111