۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۳۶
کد خبر: 30818023
T T
۰ نفر

آبادان - تيم فوتبال نفت آبادان از هفته بيست و ششم ليگ برتر عصر سه شنبه در ورزشگاه تختي اين شهرستان موفق شد تيم راه آهن را با نتيجه دو بر يك شكست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا تیم فوتبال نفت آبادان با گل دقیقه 93 موفق شد راه آهن را شكست دهد تا با 33 امتیاز به رده نهم جدول صعود كند.

قضاوت این دیدار بر عهده 'سعید بخشی زاده' به كمك های 'محمدرضا امینی' و 'غلام آموزگار' بود.

در این دیدار ابتدا 'مجتبی شیری' در دقیقه 9، از توپ برگشتی ضربه 'بهادر عبدی' كه به تیرك دروازه تیم صنعت نفت آبادان برخورد كرد، گل نخست این دیدار را برای شاگردان 'علی دایی' در تیم راه آهن تهران به ثمر رساند.

در دقیقه 23، 'فونیكه سی' بهترین گلزن لیگ برتر باشگاه های ایران در فصل جاری از پاس عمقی 'سیامك كوهنورد'، هجدهمین گل خود در لیگ برتر و گل تساوی تیم صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.

در دقیقه 93 ضربه 'علی ممبینی' بازیكن تیم صنعت نفت آبادان با واكنش 'حسن رودباریان' به طور ناقص دفع شد و توپ برگشتی را 'سجاد مشكل پور' به گل برتری تیم صنعت نفت آبادان تبدیل كرد.

داور این بازی پس از سوت پایان بازی 'امیر صبوری' از تیم راه آهن را به دلیل اعتراض اخراج كرد.

در این بازی 'سیامك كوهنورد' از تیم نفت آبادان و 'حسین كعبی' و 'سعید زارعی' از تیم راه آهن با كارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی در این دیدار ، 33 امتیازی شد و با تفاضل گل كمتر نسبت به تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در مكان نهم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار گرفت و تیم راه آهن تهران با 28 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر باقی ماند.ك/2 7104/646

سرخط اخبار استان‌ها