۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۲۷
کد خبر: 30819597
T T
۰ نفر

اصفهان- فردي كه با دادن وعده وام 30 ميليون توماني از شهروندان كلاهبرداري كرده بود توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره كلاهبرداری با موضوع پرداخت وام و دادخواهی تعدادی از شهروندان موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری قرار گرفت .

سرهنگ 'حسین حسین زاده' افزود : با انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد كه این فرد با معرفی خود به عنوان یكی از افراد ذی نفوذ در یك موسسه مالی و دادن وعده دریافت وام از هر یك از آنان 10 میلیون ریال كلاهبرداری و متواری شده بود .

این مقام مسوول تصریح كرد:با بكارگیری اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی كارآگاهان یكی از همدستان متهم اصلی پرونده را شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كردند .

رییس پلیس آگاهی استان گفت : با پیگیری های انجام شده مشخص شد متهم اصلی در یكی از شهرهای شمالی كشور مخفی شده لذا تیم ویژه ای از كارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی به این شهر اعزام شدند .

این مقام انتظامی اضافه كرد :این فرد شیاد در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اصفهان منتقل شد .

وی ادامه داد : این فرد كه 'محمود 'نام دارد در تحقیقات اولیه پرده از راز 27 فقره كلاهبرداری با همین شیوه و شگرد برداشت كه 15 نفر از آنان از شهروندان اصفهانی بودند.

سرهنگ حسین زاده اظهارداشت: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به شهروندان توصیه كرد: از اطمینان به افراد و موسسات غیرمجاز در معاملات اقتصادی و مالی خود پرهیز كنند و اینگونه خدمات را از بانك ها یا موسسات مجاز مالی و اعتباری دریافت كنند تا در دام اینگونه افراد گرفتار نشوند.

7137/1011