۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 30821001
T T
۰ نفر

اهواز- يادواره ملي سردار سرلشكر' شهيد اسماعيل دقايقي' در اهواز با حضور مسوولان استاني و كشوري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه در یادواره ملی سردار سرلشكر' شهید اسماعیل دقایقی' در محل سالن چند منظوره حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز اظهار داشت: اگر رشادت های شهیدان نبود هم اكنون جمهوری اسلامی استقلال نداشت و فضیلت ها در كشور خشك می شد.

'سرتیپ پاسدار حسین سلامی' افزود: آسمان میهن ما كهكشانی از شهیدان است كه با خون خود از كشور دفاع كردند و حال در آسمان كشور همچون ستاره می درخشند.

وی گفت: ستاره های درخشانی كه تضمین كننده نورانیت دل ها و ارزوها هستند و چون خانواده شهید دقایقی به ویژه فرزندان وی ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار هستند.

این مقام مسوول بیان داشت: شهید سردار دقایقی از اولین كسانی بود كه در هشت سال دفاع مقدس به آموزش و پرورش فرماندهان با استعدادی پرداخت كه در جنگ تحمیلی افتخارات زیادی را آفریدند.

سرتیپ پاسدار سلامی در ادامه بیان داشت: شهید سردار دقایقی نور هدایت گر جوانان حاضر است و حیات دائمی یك ملت و استقلال كشور را تضمین می كند.

همچنین در ادامه مراسم فرمانده سپاه ولی عصر 'عج 'استان افزود: خوزستان 23 هزار شهید را به كشور هدیه كرد و آسیب های زیادی را در هشت سال دفاع مقدس به جان خرید.

' سردار حسن شاهوار پور ' در ادامه بیان داشت: استعداد ها و نخبه های علمی درخشانی در جنگ تحمیلی حضور داشتند و از تمامی علم و فن خود برای دفاع از مردم در صحنه جنگ استفاده كردند و شهید شدند.

وی با اشاره به رشادت های ' شهید سردار دقایقی' بیان داشت: سردار دقایقی هدایت جنگ و مسیر دفاع هر چه بیشتر از مردن را دردست داشت.

این مقام مسوول افزود: به بركت شهیدانی چون سردار دقایقی مردم همچنان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و جوانان راه اسلام را پیش گرفته اند.

سردار شاهوار پور افزود: تهدیدهای دشمنان نظام با وجود چنین شهدای والا مقامی بی اثر است و مردم برای رسیدن به اهداف شهیدان همیشه در صحنه حضور دارند.ك /2

7158/641