۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4076801
T T
۰ نفر

انتقاد عضو شورای شهر:

۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 4076801
دستفروشان در متروی تهران فقط سیب زمینی و پیاز نمی فروشند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/28 اجتماعی.شهری.دستفروشان تهران - عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از رواج دستفروشی در واگن های مترو پایتخت گفت: این روزها دستفروشان فقط سیب زمینی و پیاز در مترو نمی فروشند که باید با آنها برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، معصومه آباد روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر تهران، رواج دستفروشی در واگن های مترو را زیبنده شهر تهران ندانست و افزود: این مساله مشکلات اخلاقی بسیاری را نیز در پی دارد.
وی نبود فضای اخلاقی مناسب در واگن های مترو را یکی از تبعات رواج دستفروشی در واگن های مترو ذکر کرد و گفت: شهرداری باید با جدیت با دستفروشی در واگن های مترو مطابق قانون برخورد کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری در این خصوص مشکل قانونی ندارد و باید اقدامات لازم انجام شود.
حبیب کاشانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه شهرداری باید طبق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها نسبت به برخورد با دستفروشان مترو اقدام کند، تاکید کرد: اقلامی از سوی دستفروشان در مترو عرضه می شود که سلامت جامعه را به خطر می اندازد.
وی تصریح کرد: شهرداری باید همانگونه که با دستفروشان و سد معبر در مناطق شهری برخورد می کند، با دستفروشان مترو نیز برخورد جدی داشته باشد.
کاشانی اظهار داشت: شرکت بهره برداری مترو می تواند از ظرفیت شهرداری های مناطق 22 گانه کمک گرفته و در مناطقی که ایستگاههای مترو در آن وجود دارد، نسبت به برخورد با دست فروشان اقدام کند.
سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران نیز که در جلسه علنی امروز شورای شهر حضور داشت، وعده داد که با ابزارهای قانونی و استفاده از توان انسانی، برخورد با دستفروشان در مترو جدی تر از قبل دنبال شود.
تهرام9100/ /1556/ شماره 626 ساعت 18:01 تمام
۰ نفر