۱۳ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4220967
T T
۰ نفر

زیارت حضرت رسول اکرم (ص ) در زاهدان برگزار شد

۱۳ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4220967
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/13 اجتماعی.ارتحال.عزاداری زاهدان - اقشار مختلف مردم زاهدان با قرائت زیارت پیامبر اعظم (ص ) از راه دور ضمن عرض ارادت و تسلیت به نبی اکرم، شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) را در آستانه سالروز شهادت ثامن الحجج ( ع ) گرامی داشتند.
در این مراسم که در مسجد قائم دانشگاه سیستان و بلوچستان و در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد، صدها نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در غم رحلت نبی اکرم (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به نوحه خوانی، سینه زنی و مرثیه سرایی پرداختند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که جمعی از مسوولان و استاندار سیستان و بلوچستان حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان با تسلیت ایام شهادت به عموم مسلمانان گفت: مسلمان الگو و سیره خود را رسول خدا (ص ) و ائمه اطهار علیه السلام گرفته اند تا به سربلندی و سعادت دنیا و آخرت برسند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به حضور جوانان و دانشجویان در مراسم عزاداری افزود: به برکت انقلاب اسلامی اکنون آغشتگی و آمیختگی نهاد روحانیت با دانشگاه و دانشجویان برقرار شده است.
وی با تجلیل از کار پسندیده تشییع شهید گمنام در دانشگاه سیستان و بلوچستان و استقبال گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه مرکز دین و ترویج فرهنگ اسلامی شده است .
2729/2691 شماره 157 ساعت 13:31 تمام
۰ نفر