۱۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4242716
T T
۰ نفر

کتاب خاطرات شهید مهدی باکری رونمایی شد

۱۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4242716
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/12 فرهنگی.رونمایی از کتاب.درهای آسمان روی زمین بازمی شود تهران - کتاب رمان درهای آسمان روی زمین باز می شود خاطرات شهید سردار سرلشکر مهدی باکری در مراسم سالگرد این شهید رونمایی شد.
به گزارش پنجشنبه شب گروه اخبار شب ایرنا، این کتاب به خاطرات شهید سردار سرلشکر مهدی باکری می پردازد و نویسنده این رمان سیاوش رحیمی این کتاب را در 60فصل و 727صفحه نوشته است.
نویسنده این کتاب کل کتاب را برگرفته از خاطراتی از زندگی و مبارزه شهید باکری ذکر کرد که به صورت رمان و بر اساس خاطرات این شهید شکل گرفته است.
رحیمی افزود: شروع این کتاب از زندگی شهید از سال 1352در دانشگاه آذرآبادگان تبریزی می باشد و تا سال 1363لحظه شهادتش را در بر می گیرد.
وی اظهار داشت: این رمان مجموعا 20درصد مستند و 80 درصد خیالی است که بر اساس مطالعه خاطرات مکتوب ،شخصیت های مختلف و مکان هایی که با زندگی این شهید ارتباط داشته در آن فضاها جاداده ونوشته شده است.
این کتاب در مراسم سالگرد شهید جاویدالاثر سردار سرلشکر مهدی باکری با حضور محمد رضا میرتاجدینی معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور ، علی شمخانی وزیردفاع سابق و فرماندهان و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان این شهید در هشت سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور در تالاربزرگ وزارت کشور رونمایی شد.
1536**** شماره 003 ساعت 00:10 تمام
۰ نفر