۶ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4562598
T T
۰ نفر

مزار شهدای مهاباد عطرافشانی و گلباران شد

۶ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4562598
...............................................
مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/04/87 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.هفته قوه قضاییه.
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه روز پنجشنبه مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در مهاباد عطرافشانی و گلباران شد.
به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، امام جمعه و مسوولان دستگاه قضایی این شهرستان برگزارشد حاضران نسبت به شهدای گرانقدر این شهرستان ادای احترام کردند.
در این مراسم فرماندار مهاباد نقش و سهم شهید بهشتی را در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم و موثر دانست و گفت: شخصیت منحصر به فرد و برجسته این شهید گرانقدر باعث شده بود که امام راحل (ره ) قوه قضاییه و برقراری عدالت اجتماعی در کشور را به ایشان بسپارند.
جعفر ذوالفقاری، از قوه قضاییه به عنوان شوکت و عزت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان انقلاب بهشتی و یاران وی را به خاطر غضب و دشمنی شان با اسلام و پیاده کردن احکام اسلامی به شهادت رساندند .
وی افزود: تمام دستاوردهای جامعه اسلامی ما به برکت امام ، انقلاب و شهدا به دست آمده بنابراین در حفظ این دستاوردها باید کوشا باشیم .
در این آیین روحانی و باشکوه حاضران پس از قرائت فاتحه و گلباران و عطر افشانی مزار شهدا با آرمانهای مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند . ک/2 584/587 شماره 301 ساعت 12:52 تمام
۰ نفر